Dagbokstråden

Fan va tråkigt att höra detta Gabor, men skönt att du inte bröt en massa eller drog på dig några allvarligare skador. Maximal otur du haft på gixxern alltså :huvet känns förjävligt att vi åkte före er från eurostop, men trodde ni var strax bakom och skulle komma ifatt, sen när ni aldrig gjorde det trodde vi nog att ni tagit nån annan väg tillbaks till köping. Hoppas du läker ihop snart, krya på dig :tummenupp

Man kan ju inte veta iförväg vad som kommer att hända för då hade ni nog varnat mig för generator remen :) Läker jag bara ihop så kommer nog hojen bli fin igen! Känns som det är någon förbannelse över den hojen så den kommer nog bli till salu efter ihop plockandet!

Man kan ju inte veta iförväg vad som kommer att hända för då hade ni nog varnat mig för generator remen :) Läker jag bara ihop så kommer nog hojen bli fin igen! Känns som det är någon förbannelse över den hojen så den kommer nog bli till salu efter ihop plockandet!

:christine - är du helt säker på att du mekade ihop den sist? :va :D

Nej jag fick vänligen men bestämt avböja...jobbigt när dem är så på om ens adress och namn ;)

Jag fick oxå lämna telefonnummer,kanske kan bli nåt,jag konstaterade att hon hade ett så fint bröstskydd och jag har ett snyggt ryggskydd så vi kompleterar varandra rätt bra,men hon verkade måttligt road:)

aRWe: yep, Neonmannen får snart ta o minska vartiderna annars är man snart ikapp o förbi.. ;)

Gabor2: bra att du klara dig skapligt undan den trista kraschen, hur många pesetas ska du ha för hojjen innan nyrenoveringen?

De kan finnas vissa obekräftade indikationer på att undertecknad gått över från att vara kärring, till att ha blevat makaronkokare...
Men de e nog bara illasinnade rykten... :rolleyes:

Ja tycker synd om kraken som kommer att "ärva" den, de är så jefla beroendeframkallande å gör att man får ont i röva efter att oavbrutet köra tills de e dags att tanka... :näsblod

Den skulle om inte annat fungera som mascot på pride-festivalen... :banana

http://www.blocket.se/vastmanland/Suzuki_GSX_1100_RW_34113285.htm?ca=9&w=1

Mytomspunnen maskin till salu som har en mytomspunnen fd förare:tummenupp Den måste bara finna sin nya ägare, klart ny lack lär denne ju fixa :fakta:D Inte fnulat sätta ut den på ett tjejforum för mc ha ha:D

Bra jobbat där, snart får Neonmannen passa sig:)

aRWe: yep, Neonmannen får snart ta o minska vartiderna annars är man snart ikapp o förbi.. ;)

Jaaa, jag är ju rädd att snart så dyker dubbelnollans framhjul upp på innern på väg in i nån kurva. Det finns bara en lösning på detta, med 2 potentiella resultat.
Jag måste ladda på MYCKE hårdare... Detta bör leda till succé, :banana eller krasch boom bang, :huvet. Nästa bandag får vi se hur det vilket av resultaten som slog in.

Gabor2: bra att du klara dig skapligt undan den trista kraschen, hur många pesetas ska du ha för hojjen innan nyrenoveringen?

Har inte gett det en tanke än...den har riktigt bra snurr i rovan men det verkar vila en förbannelse över den...lite stimorol reklam över den ;)

Idag ut och kolla längs vägen efter Bågens mc och Västmanland runt, träffade Kasken och vi slog följe bit, Tudor66 låg en lite bit framför oss. Även "T2" med sin SV 1000 och bror träffades på vid macken i Kolsva.

Lite kallt och ostadigt men mestadels uppehåll trots allt.:)

Har inte gett det en tanke än...den har riktigt bra snurr i rovan men det verkar vila en förbannelse över den...lite stimorol reklam över den ;)

Om de blir försäljning av oturshojjen och du inte begär ett överpris äre bara dra iväg ett PM till mig. Tanten behöver någe att leka med. ;)

Idag ut och kolla längs vägen efter Bågens mc och Västmanland runt, träffade Kasken och vi slog följe bit, Tudor66 låg en lite bit framför oss. Även "T2" med sin SV 1000 och bror träffades på vid macken i Kolsva.

Lite kallt och ostadigt men mestadels uppehåll trots allt.:)

själv åkte man med till färna för lite korv :tummenupp själv låg man en liten bit framför tudor.

Om de blir försäljning av oturshojjen och du inte begär ett överpris äre bara dra iväg ett PM till mig. Tanten behöver någe att leka med. ;)

Antingen har du en undertryckt längtan att bli frånåkt satan eller så är du less på tanten :D vilket är det ;)

tre veckor sedan jag fick körkortet beslagtaget nu.. åka trampcykel och spela sbk på datorn är inte riktigt samma sak :P

What the f...:näsblod

Fortkörning? Det var inte på hemväg från någon tisdagssnurr? Straffet då 3 månader indraget KK, 4K i böter?

Fortkörning? Det var inte på hemväg från någon tisdagssnurr? Straffet då 3 månader indraget KK, 4K i böter?

Nej, de tog mig under en solovända på västkusten. "inspirerande" tempo på en skön väg utanför Kungälv (gamla e6:an), 4k i böter. Har inte fått något beslut angående spärrtid, men antaligen 3 månader enligt tabellen man kan hitta på nätet. Ses på tisdagssnurr i augusti! ;)

Nej, de tog mig under en solovända på västkusten. "inspirerande" tempo på en skön väg utanför Kungälv (gamla e6:an), 4k i böter. Har inte fått något beslut angående spärrtid, men antaligen 3 månader enligt tabellen man kan hitta på nätet. Ses på tisdagssnurr i augusti! ;)

Så kan det gå när man inte gasar på lite extra när man ser en polis med radar som försöker vinka in en! :krama

Cashback bandag..

Regnmolnen hotade ännu engång men det var inte mer än hot denna dag.

Fick välja mellan snabb, långsam eller bilgrupp. Blev långsam för min del istället för att stångas med prosuperbike killarna.

Öppen depå mellan 9-10 hoppade, ut och körde några varv.. drog på lite, kändes väl sisådär.. in i depån o kolla mylaps.. 1.16.8 som bäst och jag började fundera på om det verkligen skulle bli PB idag..

Sen ut med långsam grupp: Var en salig blandning med gatåkare och några licensåkare.. Fick mest sitta och köra om, ingen höjdare.. Jag skulle ju ha fria varv så jag fick träna lite..

Men efter moget övervägande gick jag bort till BC och bytte in mig i snabba gruppen..

Pass 3: Nu åkte man med dom snabba killarna så nu jäklar måste man ju gasa!!!. Börja med en överaskande powerwheelie ut ur depån(fan, gixxern är stark!). Blev några "nära bankanten upplevelser" lite slirande med bakhjulet. Sen skulle man in på telefonen och kolla mylaps men jag kolla sms:et jag fått först. Var Neonmannen han gratta till min första 1.14.1 tid!!!! Yep, PB:et från förra onsdagen var slaget med 1 sekund!!

Pass 4: ja, nu kunde det väl bara bli bättre?. Fick till mitt första knäskrap i snabbhögern inför ejes, ta escapen i ejes efter en sen inbromsning + lite annat.. MEN, jag dunka in 1:13.966 och 1:13.987 visserligen höga med det är ju ändå 1.13.. :D

Efter det var jag rätt nöjd med dagen så jag började öva sena inbromsningar istället för att försöka pressa PB:t. Fick beröm av min depågranne. Han hade försökt bromsa om mig på rakan flera ggr, varje gång trodde han det skulle skita sig för mig och att jag skulle få ta escapen. Men jag bröt ned hojjen i trösen med bra fart.. gör jag detta med full attack ut ur böjjarna så är nog inte 1.12 långt borta!..

Så här firar man när man satt PB! + lite mer..

PerverT-bag.jpg
neonmannenslaptimer.jpg
däcket.jpg

Tackar neonmannen för att jag fick köpa däck av honom och att han vågade låna ut sin laptimer..

PS. 1.12 kommer på onsdag nästa vecka.. :cdevil Har ju sagt att kör jag 1.13 så blir det rookie 1000 för mig i juli.. hmm.. vi får se.. ;)

Last edited:
Du saknar nog det sunda förnuftet vi andra dras med Jonas. :fakta Friskt laddat, håller tummarna för en 1.12-runda.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT