Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har ni verkligen läst hela artikeln? Jag tycker att den var bra, ingen kan ju förneka att tävlingarna på Isle of Man är farliga och jag tyckte att journalisten ändå lyckades förmedla Miinins sug efter att köra tävlingarna trots farorna på ett bra sätt.
Har ni verkligen läst hela artikeln? Jag tycker att den var bra, ingen kan ju förneka att tävlingarna på Isle of Man är farliga och jag tyckte att journalisten ändå lyckades förmedla Miinins sug efter att köra tävlingarna trots farorna på ett bra sätt.

Håller med om ovanstående. Det är ju ingen "skräckhistoria" som de insändare och krönikor man läst i aftonhoran förut.
Givetvis skall man inte försumma att det är farligt, för det är det. Men det är ju en F1-tävling eller MotoGP-tävling också. Det är ju trots allt en tävling.
aftonbladet suger.

Om du tänker på Kubica ådrog han sig endast en stukad fotled, samt allmän mörbultning. Inga frakturer.Extremt felaktig jämförelse, säkerheten i F1 är oerhört mycket bättre än för tävlingar på Isle of Man där det ofta inte finns några avåkningszoner alls och det är öppet för allmänheten.
Såg du inte sista kraschen i F1? Bra bit över 200 rätt in i betongmuren vilket resulterade i ett lårbensbrott, nog så allvarligt men tänk på vad som hade hänt om han gjort den vurpan på en hoj.
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller