Döden

Efter många funderingar har jag kommit fram till att 1) få tag i en eka och 2) köpa en jävla massa dynamit för att sedan paddla ut i havet och spränga sig själv.
Varför?

1. Ingen slipper skrapa upp dig någonstans
2. Du kirrade din egen begravning med allt vad det skulle innebära för de efterlevande.
3. Ingen behöver knata till någon grav och göra fint/ha dåligt samvete för att dom inte gör fint

Enligt mig barmhärtigast emot eftervärlden på alla sätt.

"-Are you going to die like my dad?
- Yeah
- When?
- Hopefully as soon as possible"

Jag dör hellre ung när jag gör något ja brinner för än på en sjuksäng 100 år gammal!

Hmm, aneurysm i hjärnan som råkar spricka vore nog rätt trevligt sätt att dö på.

Sådana sidor borde fan letas upp och spärras ner DIREKT! Staten skulle haft någon myndighet som lägger krut på sådant istället för en sketen IPRED lag. Tonåringar som sitter o skär sig själva, käkar piller o skit pga en skitsak som kärlek, mobbing och liknande. Visst sånt är svårt att hantera, men ska man uppmana till självmord???

Skulle fått tag i idioterna som gjort den sidan :mad:

jag vill bara somna in som farfar och mormor gjorde (mormor överlevde andra världs kriget genom att fånga duvor på fönsterbläcket då det inte fanns mat ,vet inte varför jag kom att tänka på det nu, bara en cool kvinna helt enkelt, Fasiken vad jag saknar henne :() . Ingen smärta eller vara sjuk bara gå bort sådär pga ålder. Farfar blev 93 år och Mormor 86 år

Ett alternativ är ju att dra en bombrepa genom valfri stad med ett kilo C4 monterat med riktad sprängverkan uppåt. När man har ett lagom antal poliser efter sig drar man ifrån en bit på motorvägen.. Sedan säger det bara "POFF" och man är spårlöst försvunnen!

jag vet precis hur jag vill dö!

när jag är gammal så ska jag åka upp i ett högt jävla hus, exempelvis tokyo eller new york med sjukt mkt människor nedanför. jag ska sedan hoppa och skrika som bara faan så alla nedanför stannar upp och bildar en ring där jag kan landa. jag landar sedan där med fejset neråt och skvätter ner alla av en radie på 20 meter med blod och lemmar.. väggar, bilar, gråtande barn, hamburgare och affärsmän - alla ska bli kladdiga.

min död ska bli the happening of the year!

av en händelse ritade jag två bilder på hur det kommer se ut ungefär :)

http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphoto..._124983829114_782369114_2969341_3786430_n.jpg

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphoto..._124983834114_782369114_2969342_6620315_n.jpg

Jag vet, jag är störd :)

Nöjer mig med att dö när jag har levt färdigt.
Hur det kommer att gå till?
Tja, den som lever får se.

...förhoppningsvis så långt in i framtiden som möjligt.

Hehe, detta är ju en kul fråga tycker jag.
Vi, jag och ett gäng med kompisar har suttit och pratat om detta vad den bästa döden skulle vara och för mig personligen tror jag valet skulle bli som följer.

Sex på en motorcykel i hög hastighet, både sexet, motorcykeln och hastigheten ger en sjujävla adrenalinkick. Sen att bara glida bort och försvinna utan att ha legat i en säng och ruttnat eller haft en sjukdom som sakta plågar en tills döds är inte helt fel.
Dock så är det orättvist mot den som får skrapa upp resterna men vem säger att man inte bara kan dö och sen glider motorcykeln ut på en åker av bomull eller liknande så det bara är att hämta upp en sen i en piece. :)

Haha...fy fan va gay det där lät. *skäms och går och gömmer sig*

Hehe, detta är ju en kul fråga tycker jag.
Vi, jag och ett gäng med kompisar har suttit och pratat om detta vad den bästa döden skulle vara och för mig personligen tror jag valet skulle bli som följer.

Sex på en motorcykel i hög hastighet, både sexet, motorcykeln och hastigheten ger en sjujävla adrenalinkick. Sen att bara glida bort och försvinna utan att ha legat i en säng och ruttnat eller haft en sjukdom som sakta plågar en tills döds är inte helt fel.
Dock så är det orättvist mot den som får skrapa upp resterna men vem säger att man inte bara kan dö och sen glider motorcykeln ut på en åker av bomull eller liknande så det bara är att hämta upp en sen i en piece. :)

Haha...fy fan va gay det där lät. *skäms och går och gömmer sig*

Låter som en toppenidé :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...