Döden

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Hur skulle du vilja dö?

Aningen morbid som jag är har jag funderat en del på frågan om vilket som egentligen är det bästa sättet att avsluta jordelivet. Speciellt nu när det regnar och inte är hojväder :)

Personligen tror jag det bäste vore att tex bli skjuten på öppen gata eller liknande. Helt apropå, så man aldrig hinner inse vad som händer. Det man inte vet har man inte ont av liksom. Annars vore det ju kul att "go with a bang". Något spektakulärt så man får lite uppmärksamhet och sätter ribban för efterkommande. Vad det skulle va vet jag inte.

Det där med att ligga och vissna bort i en sjuksäng av hög ålder slipper jag gärna.

Jag tänkte göra en poll men alternativen blir alldeles för många.

There are six million ways to die, choose one.

Last edited:
Blåsa huvudet med en hagelbrakare alt spränga sig i småbitar tror jag på. Det är inte så mycket som kan gå fel då. Det där med överdoser av droger och div. läkemedel känns högst osäkert.:ätapiller

Jag vill påpeka att jag inte enbart pratar om självmord här. Självmord är ett alternativ. Man kan välja död genom ebola eller tarmvred också. Eller köra ihjäl sig på hoj, ett ganska bra alternativ om man avlider omedelbart.

Jag vill påpeka att jag inte enbart pratar om självmord här. Självmord är ett alternativ. Man kan välja död genom ebola eller tarmvred också. Eller köra ihjäl sig på hoj, ett ganska bra alternativ om man avlider omedelbart.

Kanske inte så shysst mot dom som skall skrapa upp dej sen :rolleyes:

Nä det e nog bättre att bara somna in den dagen det kommer.

Smärtfritt och så att man kan donera sina organ till människor som behöver dom för att leva vidare eller för forskning.

Kanske inte så shysst mot dom som skall skrapa upp dej sen :rolleyes:

Nä det e nog bättre att bara somna in den dagen det kommer.
Exakt, fast med lite flytt bryter man nacken, då e man fortfarande hyfsat lätt att plocka upp.

Nej Tror det där löser sig av sig själv :hihi
Är varken rädd för att dö eller leva, ska man gå runt och tänka på risker kan man ju inte göra något kul alls!

fin tråd ni har här, jag tror ni är lost i kalendern, vi har precis passerat midsommar inte midvinter :näsblod

Att ligga o ruttna bort i en säng känns inte direkt som ett alternativ i alla fall. Träffar alldeles för många gamlingar i jobbet (o då jobbar jag inte ens inom vården) som fått mig tänka på att jag inte vill bli gammal. Inte gammal o trasig i alla fall...

Slå på Final Destination 2, och kolla på pojken som går till tandläkaren. Det är ju ett alternativ...quick and painless.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...