Dåligt självförtroende?

Danny boy skrev:
Inte skulle det göra ont med en kram...

se så, släpp drygattityden nu. :rolleyes:

Kraaaam till dig! :nicka

Kram till alla andra med! :)

Jag behöver en kram men vet inte om jag törs. Jag är så osäker i min manliga identitet se... :näsblod

Bikerbitch skrev:
Skrev ju det att jag har märkt folks dåliga självförtroende på sistonde.
Folk vill gärna trycka ner sig själva..Har inget alls med mig o göra. Jag mår kalasfint! Kul o se dig i helgen förresten!

av nån anledning slog det mig plötsligt att jag har inte fått en riktig kram av någon på evigheter....fan va jobbigt det blev helt plötsligt... :( :rodnar :(

Kraaaaaam på dig!!!
bagerah skrev:
av nån anledning slog det mig plötsligt att jag har inte fått en riktig kram av någon på evigheter....fan va jobbigt det blev helt plötsligt... :( :rodnar :(

Bikerbitch skrev:
Skrev ju det att jag har märkt folks dåliga självförtroende på sistonde.
Folk vill gärna trycka ner sig själva..Har inget alls med mig o göra. Jag mår kalasfint! Kul o se dig i helgen förresten!
DITO:)

Jag behöver en pengakram :D

närå! häre e de lugnt. Jag behövde sova märkte jag då jag råka typ bara röra sängen så somnade jag o vaknade nu ... hum. Bravo. Pigg iaf. hmm. kanske ska sova ändå.. :freak

Sporthojlunar.com? :p

Allt e gay... Jag kuggar fanimej alla tentor. Har inga pengar, hojen strular som FAN, inga bromsar på YAMAHA-aset... Jag lyssnar på Chris DeBurgh och är nog olyckligt kär i min föreläsare... Fan, jag är rejält störd. Jajjemän. Livet är kul, ööööhhhhh, NÄ!

:(

hållundan skrev:
Allt e gay... Jag kuggar fanimej alla tentor. Har inga pengar, hojen strular som FAN, inga bromsar på YAMAHA-aset... Jag lyssnar på Chris DeBurgh och är nog olyckligt kär i min föreläsare... Fan, jag är rejält störd. Jajjemän. Livet är kul, ööööhhhhh, NÄ!

Huvudsaken är att man känner sig levande....eller?? :confused:

Till Bikerbitch : Tycker att det var gulligt skrivet av dig! Så en :krama till dig från mig!

Katie skrev:
Huvudsaken är att man känner sig levande....eller?? :confused:

Till Bikerbitch : Tycker att det var gulligt skrivet av dig! Så en :krama till dig från mig!
Jo det är sanning... Det känner man när man är tokigt bakis, som jag garanterat kommer vara i morgon. Nåväl. Det finns ju dom som har det värre. Inte är det många, men dom finns....

Jag ska ha "löv" på Lördag.. då ska jag ut o dricka lite bira bira bärs bärs på krogen. Ska allt slampa mig lite... så man får lite uppmärksamhet :hihi Jag behöver lite :tuttar känner jag

hållundan skrev:

Du är inte ensam..mår skit ja me just nu. Bitchen o jag drar inte gämt! Hojen kraschad, inga pengar, lossa kortet i söndags (iof 1-2 mån.) 2500:- i böter. Nää..livet e ta mig f*n gay just nu!

Själv mår man bra, 2 jobbintervjuer på en vecka och ett jobb har jag redan fått. Kanske man får välja mellan 2 jobb vilket inte hade varit så dumt. Kram kram. :krama

Välkommen till problemhörnan. Ös ur er skiten bara, allt som gör att ni mår dåligt. Vi peppar er inom en snart framtid, håll ut.

Själv ser jag ljuset i tunneln, 36 dagar kvar i skolan, fatta vad fort det går.
Det enda problemt just nu är att jag behöver extra jobb, tips någon? :Bugar

Katie; Tack! :kiss

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back