Dåligt självförtroende?

Danny boy skrev:
Inte skulle det göra ont med en kram...

se så, släpp drygattityden nu. :rolleyes:

Kraaaam till dig! :nicka

Kram till alla andra med! :)

Jag behöver en kram men vet inte om jag törs. Jag är så osäker i min manliga identitet se... :näsblod

Bikerbitch skrev:
Skrev ju det att jag har märkt folks dåliga självförtroende på sistonde.
Folk vill gärna trycka ner sig själva..Har inget alls med mig o göra. Jag mår kalasfint! Kul o se dig i helgen förresten!

av nån anledning slog det mig plötsligt att jag har inte fått en riktig kram av någon på evigheter....fan va jobbigt det blev helt plötsligt... :( :rodnar :(

Kraaaaaam på dig!!!
bagerah skrev:
av nån anledning slog det mig plötsligt att jag har inte fått en riktig kram av någon på evigheter....fan va jobbigt det blev helt plötsligt... :( :rodnar :(

Bikerbitch skrev:
Skrev ju det att jag har märkt folks dåliga självförtroende på sistonde.
Folk vill gärna trycka ner sig själva..Har inget alls med mig o göra. Jag mår kalasfint! Kul o se dig i helgen förresten!
DITO:)

Jag behöver en pengakram :D

närå! häre e de lugnt. Jag behövde sova märkte jag då jag råka typ bara röra sängen så somnade jag o vaknade nu ... hum. Bravo. Pigg iaf. hmm. kanske ska sova ändå.. :freak

Sporthojlunar.com? :p

Allt e gay... Jag kuggar fanimej alla tentor. Har inga pengar, hojen strular som FAN, inga bromsar på YAMAHA-aset... Jag lyssnar på Chris DeBurgh och är nog olyckligt kär i min föreläsare... Fan, jag är rejält störd. Jajjemän. Livet är kul, ööööhhhhh, NÄ!

:(

hållundan skrev:
Allt e gay... Jag kuggar fanimej alla tentor. Har inga pengar, hojen strular som FAN, inga bromsar på YAMAHA-aset... Jag lyssnar på Chris DeBurgh och är nog olyckligt kär i min föreläsare... Fan, jag är rejält störd. Jajjemän. Livet är kul, ööööhhhhh, NÄ!

Huvudsaken är att man känner sig levande....eller?? :confused:

Till Bikerbitch : Tycker att det var gulligt skrivet av dig! Så en :krama till dig från mig!

Katie skrev:
Huvudsaken är att man känner sig levande....eller?? :confused:

Till Bikerbitch : Tycker att det var gulligt skrivet av dig! Så en :krama till dig från mig!
Jo det är sanning... Det känner man när man är tokigt bakis, som jag garanterat kommer vara i morgon. Nåväl. Det finns ju dom som har det värre. Inte är det många, men dom finns....

Jag ska ha "löv" på Lördag.. då ska jag ut o dricka lite bira bira bärs bärs på krogen. Ska allt slampa mig lite... så man får lite uppmärksamhet :hihi Jag behöver lite :tuttar känner jag

hållundan skrev:

Du är inte ensam..mår skit ja me just nu. Bitchen o jag drar inte gämt! Hojen kraschad, inga pengar, lossa kortet i söndags (iof 1-2 mån.) 2500:- i böter. Nää..livet e ta mig f*n gay just nu!

Själv mår man bra, 2 jobbintervjuer på en vecka och ett jobb har jag redan fått. Kanske man får välja mellan 2 jobb vilket inte hade varit så dumt. Kram kram. :krama

Välkommen till problemhörnan. Ös ur er skiten bara, allt som gör att ni mår dåligt. Vi peppar er inom en snart framtid, håll ut.

Själv ser jag ljuset i tunneln, 36 dagar kvar i skolan, fatta vad fort det går.
Det enda problemt just nu är att jag behöver extra jobb, tips någon? :Bugar

Katie; Tack! :kiss

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back