Bikerbitch
Stolt mamma
Ingen kommer undan, livet knullar oss alla.
Bästa tips till folk som mår skit. Prata med polarna, eller kanske folk som inte står er så nära. En del peppar djävligt bra och så kommer man upp på fötterna igen och ser till slut ljuset i tunneln. Men se upp, ibland kan ljuset vara ett tåg också..
Lunar..? Vafan, grabbarna lägger ju upp sina kärleksproblem stup i kvarten.
Jag tyckte det satt fint med en liten tråd om att folk är unika och betyder mycket. Man väljer själv om man vill må dåligt eller om man vill må bra.
Vi behöver en liten stödtråd här ju
Bästa tips till folk som mår skit. Prata med polarna, eller kanske folk som inte står er så nära. En del peppar djävligt bra och så kommer man upp på fötterna igen och ser till slut ljuset i tunneln. Men se upp, ibland kan ljuset vara ett tåg också..
Lunar..? Vafan, grabbarna lägger ju upp sina kärleksproblem stup i kvarten.
Jag tyckte det satt fint med en liten tråd om att folk är unika och betyder mycket. Man väljer själv om man vill må dåligt eller om man vill må bra.
Vi behöver en liten stödtråd här ju

till killarna! 
Alltså, så här då. Visst kan man ligga med bara en människa i taget, så pass självkontroll har jag, men jag tycker det är fruktansvärt onödigt att börja umgås mer med den människan än någon annan, eller att börja ändra på något i sitt eget liv för att man träffat någon. Det funkar om det är som en kompis som man ligger med ibland. Förlovningar, vovve, hus & barn 
Jag behöver lite
känner jag