Dåligt med action...

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Sitter alla inne och pillar i naveln eller? :va

Helt stendött här ju. :(

PutteLiten skrev:
2270674 Sitter alla inne och pillar i naveln eller? :va

Helt stendött här ju. :(

Tycker detsamma. Själv har jag inte kört på snart en vecka. Känns som evigheter sedan... Lär nog inte bli något heller på 10 dagar. Ska till Italien och glassa lite nu på lördag :hoppa

Som sagt, helt stendött.

Ingen tråd om TT häromdagen. :confused:

Inte ens en fylletråd. Har alla semester eller? :va

Jag ligger hemma å är sjuk å det är sååå jättesynd om mig. Giter inte ens spamma på ROHs sida.

Ska nog se till att komma igång snart igen å störa alle er pågar.

Jag håller vakt

på avd 36. för att se till det inte kommer fler hojåkare hit.

uh blä

min hoj och jag e osams men ska lösas på måndag då jag byter ut slangklämmorna på bränslepumpen :) ..
men nästa vecka är det för semester och efter det är de semester i 5 veckor. har absolut inte ett skit planerat förutom mycke hoj körning :yoparty

definitivt dålig aktivitet på forumet på sistone. Alla har väl semester eller så kvider familjerna att det är farligt att vara ute å köra.
Blir ett gazz ikväll i.a.f från frugan i Lerberget till hbg

får väl spamma lite då.......men seriöst: det har varit väldigt dålig action. Vi skulle ju fixa ihop så pass många att det var lönt att dela upp oss i tt OCH ttlight...

Fluffig skrev:
2271152 Jag ligger hemma å är sjuk å det är sååå jättesynd om mig. Giter inte ens spamma på ROHs sida.

Ska nog se till att komma igång snart igen å störa alle er pågar.

Jaaa, det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ synd om dej. Lova att du ringer om du behöver nåt :pannkyss

[- sNaIjK -] skrev:
2271352 definitivt dålig aktivitet på forumet på sistone. Alla har väl semester eller så kvider familjerna att det är farligt att vara ute å köra.
Blir ett gazz ikväll i.a.f från frugan i Lerberget till hbg

Jag brummade förbi Lerberget tidigare i dag (vid 7 tiden eller så, tror jag...)

Var ju tvungen att prova min nya "expansions kärl" på Tillern... :hihi
Funkade fin fint, var inte över 85 C en enda gång idag :yoparty

:hej

Willow skrev:
2271458Vi skulle ju fixa ihop så pass många att det var lönt att dela upp oss i tt OCH ttlight...

Det krävs nog lite nya rundor också tror jag för att locka fler folk. Jag hittade en där man kör åt "andra" hållet på åsen när man kommer från Trolleholm hållet. Blev genast mycket roligare. Vid Trolleholm finns det fina vägar utan skymd sikt där man ser genom kurvorna (de flesta).

Kungen skrev:
2271173 på avd 36. för att se till det inte kommer fler hojåkare hit.

Är du kvar där än Kungen :confused: Jag trodde att du hade släppts ut från stället? I vilket fall som helst, krya på dig!!

Sluta jiddra en massa o ut o kör för bövlen :mad:

Kanon väder idag så sittanes vid datorn blir det inga ouuuiillliss wannabees av er :rofl

Skutte skrev:
2272087 Sluta jiddra en massa o ut o kör för bövlen :mad:

Kanon väder idag så sittanes vid datorn blir det inga ouuuiillliss wannabees av er :rofl

Slog personligt rekord idag.
Från hem till jobbet.

Tja, var väll inte så svårt dock...
Bil = köööööööööööööööer.
MC = gliiiiida föööööör biiiiiii köerna. :)

Motorrad skrev:
2271909 Det krävs nog lite nya rundor också tror jag för att locka fler folk. Jag hittade en där man kör åt "andra" hållet på åsen när man kommer från Trolleholm hållet. Blev genast mycket roligare. Vid Trolleholm finns det fina vägar utan skymd sikt där man ser genom kurvorna (de flesta).

Som av en händelse :hihi så råkade jag köra förbi Ljungbyhed på vägen hem från Lund (via Barsebäck... med Tillern).
Otroligt vilken skillnad det är att vända hålll :näsblod, framför allt vägen från Ljungbyhed var som en helt ny väg!!

Jar rekommenderar att vi tar en TT Medium första gången åt det hållet. :)

Körde från jobbet kl 17, hemma 19:30 :yoparty

Heh. Fick en mörk (svart eller mörkblå) Saab 9-5 med tonade bakrutor efter mig på vägen till Ljungbyhed.
Attans vad han låg nära!! :mad: Och hade två bilar framför mig och jag kom inte om just där. Sedan när det blev öppen spettade jag järnet och lämnade saab skiten bakom mig.
Mitt i eurofin av att ligga i... hmm, fin hastighet... :hihi så kom jag att tänka på.
Mörkblå (?) Saab med tonade bakrutor!! Opps, kan man ha mer Civil Polis varning än så... : :rofl ja ja vart ju så dags då... :lol :rolleyes:

Såg aldrig honom igen, men så svängde jag ju ändå av så... :fyllisar
Funderade säkert i en minut på om jag gjort bort mig seriöst eller bara tryckt till någon Saab Areo nörd...

Är du kvar där än Kungen Jag trodde att du hade släppts ut från stället? I vilket fall som helst, krya på dig!!

:confused: Vad har hänt med våran Kung??
Knockad av en dam eller?

Last edited:
Motorrad skrev:
2271909 Det krävs nog lite nya rundor också tror jag för att locka fler folk. Jag hittade en där man kör åt "andra" hållet på åsen när man kommer från Trolleholm hållet. Blev genast mycket roligare. Vid Trolleholm finns det fina vägar utan skymd sikt där man ser genom kurvorna (de flesta).

Är du kvar där än Kungen :confused: Jag trodde att du hade släppts ut från stället? I vilket fall som helst, krya på dig!!

Det finns hur mkt vägar som helst runt om HBG och ljungbyhead.
samt över allt.
2007 när jag är tillbaka skall vi ta en heldagsrunda där vi börjar 0700 på mo´rgonen och är hemma vid tio tiden på kvällen.
då skall vi tillomed åka färja. fast inte över till danmkark.
ngn som vet var den färjan går ?..

i övrigt är jag kvar på avd 36.
åker till Lund nästa vecka för att sätta in mer skrivar och plattor och annat skit, så man kan lungt säge att 2006 ör äver för min del.

Take Care and Keep the rubber side down.

Jag har helt missat vad som hänt med Kungen.
Kan man få en liten uppdate?

Skicka PM om det inte får synas publikt.

Krya på dig Kungen

Kungen skrev:
2274002 Det finns hur mkt vägar som helst runt om HBG och ljungbyhead.
samt över allt.
2007 när jag är tillbaka skall vi ta en heldagsrunda där vi börjar 0700 på mo´rgonen och är hemma vid tio tiden på kvällen.
då skall vi tillomed åka färja. fast inte över till danmkark.
ngn som vet var den färjan går ?..

i övrigt är jag kvar på avd 36.
åker till Lund nästa vecka för att sätta in mer skrivar och plattor och annat skit, så man kan lungt säge att 2006 ör äver för min del.

Take Care and Keep the rubber side down.

Det låter som en plan sickan :tummenupp

btw. snart är det väl bara metallskrot i dig, kanske dags för nytt nick, plåtnisse :7peta :hihi
tat lugnt, så ses vi väl snart :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back