Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Pinky skrev:Du kommer se ut som en stor grön slemboll (eller nåt) när du flänger runt i sommar![]()
Blir svårt o hitta honom om han skulle trilla i gräsdiket.
Brinckis: Du har fina grejjor o va rädd om dem - så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pinky skrev:Du kommer se ut som en stor grön slemboll (eller nåt) när du flänger runt i sommar![]()
f*n jag satsade på grodan kermitPinky skrev:Du kommer se ut som en stor grön slemboll (eller nåt) när du flänger runt i sommar![]()
håller fullständigt medPinky skrev:Fattar inte ...
vad förstår "vi" inte? vad du tycker är viktigt eller vad du tycker om oss? så länge vi inte använder oss av rätt och fel i generella sammanhang så bör vi vara överrens. Rätt för dig behöver inte vara rätt för mig ... men vad är fel då?Mavve skrev:... men ni fattar ju inte (som det står)![]()
brinckis skrev:vad förstår "vi" inte? vad du tycker är viktigt eller vad du tycker om oss? så länge vi inte använder oss av rätt och fel i generella sammanhang så bör vi vara överrens. Rätt för dig behöver inte vara rätt för mig ... men vad är fel då?
Jag tror inte vi är så olika ... vi gillar både att köra hoj.
brinckis skrev:jag förstår inte varför jag skulle bry mig mindre efter min 3:de vurpa ... om jag inte skulle hitta ett grönt ställ så skulle jag kunna köra med ett svart ... men jag hade inte tyckt det va speciellt snyggt för det.
du dina skor passade verkligen inte ... inte för att vara elak men de drog ner intrycket till amatör nivå. Stället va det inget fel på men jag är tveksam till en blå hoj ... fult ... nej men inte passande. Det är vad jag tycker ....
Mavve skrev:Jag gillar gröna kawor oxå. Gillar mitt gröna matchande skinn med.
Efter din tredje vurpa kommer du fatta att det inte spelar nån roll egentligen vad du har på dig i färger och utseende. Kan man trilla snyggt?
Är detta fult enligt dig då?
![]()
nu hoppas jag inte att du missuppfattar mig. jag säger inte vad som är fult eller inte .... jag är inte gud. Jag säger vad jag tycker. Och för min del så funkar svarta stövlar (jag har ju själv svarta).Mavve skrev:Men är det fult med svarta Oxtar-stövlar under tiden?
Pinky skrev:SÅ länge du inte trillar ser det ju bra ut, jag har hittils aldrig trillat, den dan jag gör det får jag väl köpa nytt ställ då, antagligen kommer jag bry mig mer om kroppen och knoppen.
Jag förstår dock vad det är du vill ha sagt.
Det där stället hade jag inte velat ha till nån hoj![]()
brinckis skrev:nu hoppas jag inte att du missuppfattar mig. jag säger inte vad som är fult eller inte .... jag är inte gud. Jag säger vad jag tycker. Och för min del så funkar svarta stövlar (jag har ju själv svarta).
De sidi ... säljs de fortfarande? vertebra tillverkas inte längre så om du skall hitta ett par i rätt storlek får du nog ha lite tur iallafall. själv har jag hittat vertebra race carbon i blå/grön i usa och vanliga vertebra 2 i helgröna här finns bra priser
men annars är det vertigo och vertigo corsa som tillverkas nu och inga gröna ... tyvärr
då va vi tillbara i ruta 1 igen ... puhMavve skrev:... e lika gay ...
Mavve skrev:Jo, till denna hojen hade du velat det om du e lika gay som resten av folket i denna tråden![]()
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=54334
brinckis skrev:lycka till säger jag ... jag har letat utr i över ett år och jag vet att grönt inte är vanligt. har dock hjälpt lite att kawa kör i motogp. heja shinya![]()
men om färgmatchning är gay ... varför skall du matcha stövlarna med stället? eller du skall byta ställ när du köpt stövlarna? kanske till ett rött? Visst bryr du dig lite om hur det ser ut ... erkänn
Mavve skrev:Vi borde köra ihop i sommar - efter jag köpt stövlarna. O de hittar jag när jag vill. Kan man tyska har man en fördel då de är gröna gayfantaster där nere mer än nån annan på klotet.
Fan va ballt det kommer se ut om vi står där o äter korv o spanar på våra snygga hojar?![]()
Tror du min nu snart 13 år gamla sunk750 drar din nya nollfemma?
Jag tror det o förloraren bjuder på korven![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|