Då var den nya hojen hemma......

Jenny: Och hur gick det med den forna USSR? Ser vi planekonomin i någon större utsträckning?
För övrigt anser jag att vi borde äta mer spädgris. All in favor say "AI"

Angående mina lår: Yes, you may touch them! :whip

Hur var det med de där hästarna i grillspettsstorlek? Minns inte namnet, men det lät väldigt läskande. :D

Fallabella-hästar. Bara ta tag om hovarna och doppa dom i valfri dipp. Själv har jag fantiserat om att doppa dom i en senapssås.... Mmmmm.... (Har även fantiserat om att springa naken nerför en äng samtidigt som man kissar för att sedan kasta sig i vattnet - den ultimata friheten!......men det kanske inte var intressant att dela med sig..... nehepp..... nu skall jag vara tyst......

/F

Fallabella var det ja, tack för det.

Du... det finns gott om ängar häromkring. ;) :skrämd

No1 skrev:
[No1: Tänkte köpa en turbo. Träffade en kille som sålde en billig! Han hade den liggandes i sin bil. Hade visst trillat av nån hoj på mässan. Konstigt..... ;) (Eftersom jag även är Ghostrider (DET visste du inte va ;)) så måste jag ju Turbokonvertera hojen......)

/Freppa

He he he...

Nya "Blysläden" är klar om cirkus 3 veckor med mer ponnysar än någonsin!!! och då lovar jag dig en åktur bakpå mig så att du får känna på lite drag under rumpan...

No1...
Men jaaaag då??? ;)

Kasta vatten och sen kasta sig i vattnet...? Freppa, jag har samma fantasi! Låt oss leva ut den! Imorgon!

Freppa skrev:
Fallabella-hästar. Bara ta tag om hovarna och doppa dom i valfri dipp. Själv har jag fantiserat om att doppa dom i en senapssås.... Mmmmm.... (Har även fantiserat om att springa naken nerför en äng samtidigt som man kissar för att sedan kasta sig i vattnet - den ultimata friheten!......men det kanske inte var intressant att dela med sig..... nehepp..... nu skall jag vara tyst......

/F

Det är coolt med saker som alla gör men ingen vågar prata om, typ äta glass på dasset eller bajsa i duschen.
:rodnar

Mattias: YOU'RE ON!!!!! Är det okej om jag sjunger lite sådär flickaktigt, typ "trallalla la la la lalla" samtidigt?

Soppatorsken: Du har läst förmycket Rocky :D

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back