Då var den nya hojen hemma......

McB och MrGoofy!

I am on my way. Borås låg norröver från Stockholm sett va? :D
För övrigt så tänkte jag titta förbi Borås under slutet vecka 30 om ni är på partyhumör! Har massa uppslag om hur vi kan tracka servitriserna för att det går så långsamt med vår mat.....

No1 skrev:
[

He he he...

Nya "Blysläden" är klar om cirkus 3 veckor med mer ponnysar än någonsin!!! och då lovar jag dig en åktur bakpå mig så att du får känna på lite drag under rumpan...

No1...
´

MUHAHAHA! Jag skriver ut det löftet och inkasserar det nästa gång du drar förbi mig på yttern på tyresörakan utan ljuddämp.... Nej vänta, det var ju inte du...... ;)

Freppa skrev:
McB och MrGoofy!

I am on my way. Borås låg norröver från Stockholm sett va? :D
För övrigt så tänkte jag titta förbi Borås under slutet vecka 30 om ni är på partyhumör! Har massa uppslag om hur vi kan tracka servitriserna för att det går så långsamt med vår mat.....

Vecka 30 befinner jag mig i Falkenberg, men jag kan givetvis titta upp hit när vi får så eminent besök. ;)

Nästa gång så vägrar vi helt enkelt att betala om maten dröjer längre än 30 minuter. Det borde få fart på dem.

Mmmmm... Lägg till lite diskussioner kring "kött vs vegeterian", så blir det RIKTIGT elakt!

Freppa skrev:
Mmmmm... Lägg till lite diskussioner kring "kött vs vegeterian", så blir det RIKTIGT elakt!

Jag var uppe hos Jenny och lämnade ett par skivor idag. Passade på att ta med mig en påse Burger King-mat som jag slafsade i mig, samtidigt som jag maniskt predikade hur lite djur är värda och hur gott det är med kött. Jag blev utslängd. :D

Fint Freppa!!!!
Men hur ska man nu känna igen dig då..!?!?!?!?
Kommer att bli konstigt=)

Gandalf: Jag kör på samma crappiga sätt som förut - lätt att känna igen.

Strider: Eh, ja... Skönt att du känner mig. Är vi goda vänner?

Okej, nu börjar vadslagningen, hur lång tid tar det för Freppa att krasha Busan? :rolleyes:

Hur vågar du bara köpa en hoj när det är fredagen den 13:e? Känns som om den kommer bli otursförföljd. Döp den till Jason.

det är Maj-Guns gamla va? tror faktiskt hon är äldre än 45... hon är nog som morsan, 53, ungefär.
Hon rockar! :rock

Nej men...det är ju en...

Det var som fan. Busan är inte snygg. Den är inte ful. Den inger en sån respekt att man nästan skiter ner sig vid blotta åsynen...

Huh, när drar du till Växjö då? Ska vi säga vid 15-tiden?

Honda_Driver skrev:
det är Maj-Guns gamla va? tror faktiskt hon är äldre än 45... hon är nog som morsan, 53, ungefär.
Hon rockar! :rock

Jajamensan!
Oerhört trevlig dam det där. Trodde hon var i sena 40, men men.

Shitbreak: Du har rätt ;)

Vänta på servitriser? I riktiga stater, som i gamla Sovjet, fick man minsann vänta på allt. Hoppa nu inte på de stackars hårt arbetande servitriserna! I så fall tänker jag sympatistrejka genom att inte bjuda herrskapet på några rostade mackor mitt i natten längre.

Carl Fredrik ska inte ändra på sitt utseende. Det räcker långt att ha snygga lår.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman