Då var den nya hojen hemma......

Ja vad ska man sägga. VILL HA!!!!
Nåra planer på trimming?

Grattis mannen!

Men nu när hela du bytt image så räcker det inte att bara "hälsa" på stan.
Nästa gång jag ser dig ska du vara glad att du har en snabbare hoj än min.

För då bedrar kåtheten visheten. ;)

Oj! har jag druckit 3 glas vin.

Det ska vara kawa freppa!
Jag är besviken på dig :(

Du sa juh till mig utan för woodys att du älskade mig och att du skulle köpa en kawa!!!

:gråta

Eller var det bara önsketänkande från min sida?
Hursom, grattis till en PHET hoj :öl

// V

Sitter lacken kvar om man gasar oförsiktigt?
Ser ut som ett stridsflygplan, and that´s a good thing.

Perfekt nybörjarhojj! :D Jag vill oxå ha en.

GSXR1100R: Den gamla finns det planer för om ingen köper den (kom igen nu! Köp skrället då! Busan kostar skjortan i försäkring! :))

Macho Woman: You Betcha! Frågan är vem som skall köra den för att det skall funka. Eller bör jag plastikoperera mig?

John Holmes: Framblinkerserna KAN komma att bytas ut mot vita. Tror det funkar...

BB: Sold my soul to Rock 'n' Roll..... Jag är ett prostitut! Jag går där de betalar mig bäst.

Ravetrancer: Well, med ett högre kåpglas så slipper man iallafall nackskott! Jävlar vad det drar i 280!

Darre: Nej, den skall ENBART köras. Skall inte mecka ett dugg med den. Tycker nog att kraften i den räcker.... just nu.....

Mattias: Får jag försprång? :D

Daddy: Jag är ALLTID glad!

No1: Tänkte köpa en turbo. Träffade en kille som sålde en billig! Han hade den liggandes i sin bil. Hade visst trillat av nån hoj på mässan. Konstigt..... ;) (Eftersom jag även är Ghostrider (DET visste du inte va ;)) så måste jag ju Turbokonvertera hojen......)

Henken: Visst. Hur svårt kan det vara? Rikta in hojen dit man ska, vrid på rullen, och betala självrisken när den är totalklotad :D

Iceman: You bet!

Out_Spinner: Moppefucko! ;)

Viper: Jag säger till alla att jag älskar dom. Jag gör det enbart för att få ha sex! Är det så svårt att förstå? Jag vägrar lämna blodprov förresten till faderskapsmålet.

/Freppa

Ps. Subarun är inte min. Den coola 45-åriga damen ägde den med! Jösses att ha en sådan mamma. Det bästa var ändå förklaringen till varför hon sålde busan: "Den är lite tung för mig att styra snabbt med. Jag byter till en gixxer1000!"

Freppa lever fortfarande och har vi tur så klarar han detta året med Bajsabusan, men kör nu försiktigt och tänk på att du har en stor mellan benen :rolleyes:

Micke: Jag har inte haft sex med dig på jättelänge, vad menar du n...... åhå.... du menar så..... Övriga: Glöm allt som står här innan. Jag är Hetero. Jag lovar. Jätte!

Freppa skrev:
Micke: Jag har inte haft sex med dig på jättelänge, vad menar du n...... åhå.... du menar så..... Övriga: Glöm allt som står här innan. Jag är Hetero. Jag lovar. Jätte!
Edit nu förihelvite :fakta jag är inte Bög, men gillar brandmän :tummenupp

Tror att Busan kände sig lite inträngd nyss, då det stod tre gammel-gixxers runt den på Freppas parkeringsplats!

Ravetrancer: Ryggskott? På en gammelgixxer? Du har aldrig kört en sån va? Skillnaden är att gamla hojar har skyddande kåpa, nya har pungskydd....

Respekt! :tummenupp

Ta nu och åk ner till Borås så att vi får provköra monstret. Jag har en gammal dammsugare liggandes, så vi kan turbokonvertera när du ändå är här.

Ses om 3 timmar? :eek:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...