Därför ska man alltid ha skinnställ....

Inte bara USA de slarvar med skyddsutrustning! Jag skulle säg att vi i Norden är bäst på att använda så mycket skydd till MC åka! Nästan överallt i Europa använder folk minimalt med skyddsutrustning! :huvet Dels kan detta bero på att det är så förbaskat varmt på sommaren. Jag var i Ungern för nån vecka sen o där var det 39.6 grader i SKUGGAN!! Det var inte många som hade mer än hjälm och kanske handskar på sig! :gnissla

Googla Hawk wasp så får du se något :tummenupp Dom jagar Tarantula spindlar :näsblod

Därför ska man alltid ha skinnställ... därför att det finns BÅLGETINGAR!

Har man sett en livs levande bålgeting kommer man alltid att ta på sig skinnstället innan man ger sig ut på en åktur. Tänk dig TVÅ stora feta humlor inpackade till en enda stor massa med en STOR jämra gadd, som en vässad 1-tums spik i bakändan. RYYYYS!

VARFÖR SÖKER DU PÅ "SKINNSTÄLL", MÄNNISKA!!!? :mad:

Såg en bild med en grymm kille som stuntade som hade det så jag ville oxå ha ett?

Du kanske känner igen han på bilden? :D
attachment.php

Därför ska man alltid ha skinnställ... därför att det finns BÅLGETINGAR!

Har man sett en livs levande bålgeting kommer man alltid att ta på sig skinnstället innan man ger sig ut på en åktur. Tänk dig TVÅ stora feta humlor inpackade till en enda stor massa med en STOR jämra gadd, som en vässad 1-tums spik i bakändan. RYYYYS!

Usch.
Har krockat med två sådana i sommar (med skinnställ)

Det känns ju som någon slänger en lagom stor sten på dig. :död

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...