Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
DisqoBizkit skrev:Ok, och ja, man kan väl be om leg, men i situtionen som talas om här är väl det knappast aktuellt..
/Hultan, I all välmening
när anser du att det är aktuellt då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DisqoBizkit skrev:Ok, och ja, man kan väl be om leg, men i situtionen som talas om här är väl det knappast aktuellt..
/Hultan, I all välmening
Min kompis är sheriff.triple skrev:Sandstream71: Hur känner du till historien?
Jag var jag och jag var hemmatriple skrev:Var det du med SH tröjan, eller vem var du?
Jag vet inte vem det var och även om jag visste det skulle jag inte skriva det.triple skrev:Eller: när du frågade killen i SH-tröjan vad sa han då om händelsen?
När de INTE kommer i en målad bil och INTE har uniform på sig.anja skrev:när anser du att det är aktuellt då?
Goodstuff skrev:Jag tror att upphovsmakaren känner någon av poliserna eftersom han tidigare berättat oms in kompis som är polis.
Du glömde dig själv... eller en smiley...NoicE skrev:Alla var fuckon.
anja skrev:när anser du att det är aktuellt då?
sandstream71 skrev:När de INTE kommer i en målad bil och INTE har uniform på sig.
Att be civilia poliser om legitimation är väl helt okej.
Men du har mått både fysiskt och psykiskt dåligt sedan dess?triple skrev:Jag har blivit stoppad mitt på gatan (även om det var på natten) för att jag hade en halsduk över munnen (det var jävligt kallt) och var tvungen att legitimera mig… Jag slapp undan att åka till station iaf för detta farliga brott!
sandstream71 skrev:När de INTE kommer i en målad bil och INTE har uniform på sig.
Att be civilia poliser om legitimation är väl helt okej.
Det står dock ofta på tröjan, så man vet vem man ska akta sig för att ta kontakt medsandstream71 skrev:Jag vet inte vem det var och även om jag visste det skulle jag inte skriva det.
DisqoBizkit skrev:Whatever, jag lämnar denna diskution nu, jag ser inte meningen med att diskutera om man skall vara vänlig mot sina medmänniskor eller inte..
Fattar man inte det tror jag inte jag kan ha ett givande utbyte...
Namnet stod på tröjan men jag vet som sagt inte vem det var.Silwer skrev:Det står dock ofta på tröjan, så man vet vem man ska akta sig för att ta kontakt med![]()
anja skrev:jag visste iofs inte att man hade nån skyldighet att visa körkort för polisen när man står och tankar.
sandstream71 skrev:Du glömde dig själv... eller en smiley...
Jag har för mig att polisen har rätt att fråga efter det utan "anledning"anja skrev:jag visste iofs inte att man hade nån skyldighet att visa körkort för polisen när man står och tankar.
När deras hoj blir snodd tex, eller kanske när deras 3 åriga son försvunnit osv osv.HansJ skrev:och det finns nog situationer när de som "hatar snutar" blir rätt glada över att de finns...
Just.sandstream71 skrev:Sen ska man i ärlighetens namn veta att det jag berättar kommer från ena sidan och hur SH-killen upplevde det är ju en helt annan sak.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |