Däckval (bana/ slicks) för oss med mindre...

Kan bara tillägga att det där med fjädringen...... ja, du kan nog påverka men inte alls lika mycket som om du har bra däcktryck.

Körde slut på ett par bakdäck i somras pga av att min mätare visade för lite. Då jag trodde jag hade 1.1 i kalltryck men igentligen hade jag 1.3 och då slets mitt ntec medium sönder. Samma med ett sc2.. nya batterier sen visa den rätt = inga problem sen dess...

Slaktar man ett Comp K alt PRO på det viset så har man allvarliga fjädring problem, Alternativt ruggigt dålig gaskontroll.

Även med Comp K,PRO så får man gå ut och bygga värme ett par varv om man inte kör med värmare, Annars så kallriver dom alt så ligger man i Tröset på utvarvet :(
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top