Däckets tyngsta punkt ?

Status
Ej öppen för fler svar.

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
E22 skrev:
FAN är ers ursäkt för att ni inte fatter er på era hojar, mek, & trackar ner på sånna som mig som kan mek MEN desto mindre "kontorsarbete", ni ska väll vara JÄVLIGT tacksamma för folk som jag orkar sitta här & förklara hur det ska vara, ELLER??

Tycker det verkar som många i tråden förstår sig på hojen?
Sen överdriver du väl en aning, du är väl inte så aktiv med vettiga svar i teknik-mek delen?
Jag fick för mig att du mest satt och spammade.
 

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Dalsland
Hoj
Hayabusa Turbo
Jättebra med gubbar som: andersbrink, ulf_lundin, anderssonturbo, RG500johannes, mfl. som kan tala om hur det ska vara. Dom backar säkert med bilen även fast det regnar oxå :D
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
heliac skrev:
Jättebra med gubbar som: andersbrink, ulf_lundin, anderssonturbo, RG500johannes, mfl. som kan tala om hur det ska vara. Dom backar säkert med bilen även fast det regnar oxå :D

De har min respekt.
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
E22 skrev:
DET VAR JU HELVETE! vad "folk" kan ha roligt ått en felstavning,inte FAN har jag roligt åt er när ni frågar om mekråd! att jag är dyslektiker kan jag inte hjälpa, men vad FAN är ers ursäkt för att ni inte fatter er på era hojar, mek, & trackar ner på sånna som mig som kan mek MEN desto mindre "kontorsarbete", ni ska väll vara JÄVLIGT tacksamma för folk som jag orkar sitta här & förklara hur det ska vara, ELLER??

Sparat i mappen "Roligaste inläggen någonsin".
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
E22 skrev:
DET VAR JU HELVETE! vad "folk" kan ha roligt ått en felstavning,inte FAN har jag roligt åt er när ni frågar om mekråd! att jag är dyslektiker kan jag inte hjälpa, men vad FAN är ers ursäkt för att ni inte fatter er på era hojar, mek, & trackar ner på sånna som mig som kan mek MEN desto mindre "kontorsarbete", ni ska väll vara JÄVLIGT tacksamma för folk som jag orkar sitta här & förklara hur det ska vara, ELLER??
Hmmm jag gissade rätt, men bara för att du är dyslektiker innebär det inte att du kan slänga ur dig vad som helst, att vara korkad eller dyslektiker är inte samma sak. :pannkyss
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
GSXR1100R skrev:
Hmmm jag gissade rätt, men bara för att du är dyslektiker innebär det inte att du kan slänga ur dig vad som helst, att vara korkad eller dyslektiker är inte samma sak. :pannkyss
vad är det som jag slängt ur mig då??
Hoppas inte att du menar att det var dummt av min att "slänga" ur mig att man ska ha "pricken" på däcket på den tungsta delen av fälgen..eller?
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
E22 skrev:
MMmm kanske de,sen finns det dom som inte märker någon skillnad på om däcken är fel påsatta, så att dom snurrar åt fel håll.. :3freak
Sånt här kanske menas?

Varför låtsas vara expert i en forumdel där man kanske ska tänka efter en eller två gånger innan man skriver nåt tvärsäkert?
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
Poacher skrev:
Sånt här kanske menas?

Varför låtsas vara expert i en forumdel där man kanske ska tänka efter en eller två gånger innan man skriver nåt tvärsäkert?
är det något du vill ha sagt,så säg det !annars så bara "ZIPP IT"
sen om du till och med kör med hjälmen bak & fram....jaaaaa de e f... upp till dig själv!
 
Last edited:

HanneZ

Guest
Jag kan tvärsäkert säga att man märker när däcken snurrar åt fel håll.

(Då är man nämligen på väg åt de håll som baklyktan pekar)
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
E22 skrev:
är det något du vill ha sagt,så säg det !annars så bara "ZIPP IT"

Jag tror att han menade att du har uttryckt dig som en knast, och att du i fortsättningen borde tänka efter först! Fast det är ju bara vad jag tror...


HanneZ skrev:
Jag kan tvärsäkert säga att man märker när däcken snurrar åt fel håll.

(Då är man nämligen på väg åt de håll som baklyktan pekar)

:rofl
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
E22 skrev:
vad är det som jag slängt ur mig då??
Hoppas inte att du menar att det var dummt av min att "slänga" ur mig att man ska ha "pricken" på däcket på den tungsta delen av fälgen..eller?
Tona ner dig lite bara, du behöver inte bevisa något här, alla som tillför något och har glimten i ögat trivs på denna sida :pannkyss
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
oscar skrev:
Jag tror att han menade att du har uttryckt dig som en knast, och att du i fortsättningen borde tänka efter först! Fast det är ju bara vad jag tror...
varför då klaga på andra, om man inte ENS själv kan förmedla sin åsigt eller påstående...??
de e ju som att klaga på andra att dom stavar fel,medans man själv gör det: Atans vad do stäver fäl...
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
E22 skrev:
varför då klaga på andra, om man inte ENS själv kan förmedla sin åsigt eller påstående...??
de e ju som att klaga på andra att dom stavar fel,medans man själv gör det: Atans vad do stäver fäl...
Ge dig nu, du kommer ingen vart med detta.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
E22 skrev:
varför då klaga på andra, om man inte ENS själv kan förmedla sin åsigt eller påstående...??
de e ju som att klaga på andra att dom stavar fel,medans man själv gör det: Atans vad do stäver fäl...

:va Houston we have a problem...
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
E22 skrev:
att jag är dyslektiker kan jag inte hjälpa

Har du fått en diagnos som visar att du är dyslektiker eller använder du det som ursäkt för stavfel? Tycker det är många som säger att de är dyslektiker, om det är på skämt eller om de tror att de är det är oklart, så många lär väl inte vara det.
 

racern_1

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Haparanda
Hoj
r1
Blivit mobbad som ung för din dyslexi? :kocko



E22 skrev:
varför då klaga på andra, om man inte ENS själv kan förmedla sin åsigt eller påstående...??
de e ju som att klaga på andra att dom stavar fel,medans man själv gör det: Atans vad do stäver fäl...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top