Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blackninja skrev:Cyklade en runda idag längskusten, blött o kul
Lite bilder på cyklarna, havet, tylösand mm

nomolas skrev:Har inte ni snö?![]()
nomolas skrev:Har inte ni snö?![]()

Blackninja skrev:Nepp, vår i luften idag. Men lite kyligt än
snart e det sommar, och man tar examen, får man bara jobb så köper man hoj igen.![]()


hållundan skrev:då köper du ju givetvis en sån här
![]()
Blackninja skrev:Tänkte mer på en sån här

hållundan skrev:
Du vet ju inte va du talar om...
Sötvatten
![]()
d1ce skrev:eh.. jo då, utan tvekan vet jag vad jag talar om!
testa rikspesten att åka över till skottland från göteborg jobbandes på ett fartyg, då inser du hur jäkla drygt saltvattnet är...
Bräckt vatten är najs, går ju t.o.m att ta en kallsup utan att få en nära döden upplevelse.

Mr.Dna skrev:Hela Skåne (och allt annat "här nere") är snöfritt![]()
![]()

Blackninja skrev:Klenis, en kallsup klarar man la av, fast jag vet vad du menar, saltvattnet äter upp det mesta på sjön tycker jag, Händer mm. Gjorde lumpen i Flottan samt åkt en hel del båt. Fast saltvatten e ändå saltvatten, there is no substitute![]()
d1ce skrev:eh.. jo då, utan tvekan vet jag vad jag talar om!
testa rikspesten att åka över till skottland från göteborg jobbandes på ett fartyg, då inser du vilket ont ting saltvattnet är...
Bräckt vatten är najs, går ju t.o.m att ta en kallsup utan att få en nära döden upplevelse.
ähhhhhBlackninja skrev:Tänkte mer på en sån här
hållundan skrev:ähhhhh![]()
Wohoooo! Najs! Visst ska du köpa en sätaekstia! Dom e fina som fan dom. Näe ärligt. Jag provsatt en på mässan. Helt klart en vinnare. Så skön! Oj va frånåkt jag kommer bli i H-stad till sommarnBlackninja skrev:Du får provköra, men det e bara om än så länge, fast evm vet. Den e fiiiin


hållundan skrev:Wohoooo! Najs! Visst ska du köpa en sätaekstia! Dom e fina som fan dom. Näe ärligt. Jag provsatt en på mässan. Helt klart en vinnare. Så skön! Oj va frånåkt jag kommer bli i H-stad till sommarn
Ja ja. Hur ska du våga stunta med den då fresten?
![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |