Cykeltur

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Cyklade en runda idag längskusten, blött o kul

Lite bilder på cyklarna, havet, tylösand mm

Bifogat

• P2080009 (Medium).JPG
    P2080009 (Medium).JPG
    31.4 KB · Visningar: 54
  • P2080010 (Medium).JPG
    P2080010 (Medium).JPG
    53.6 KB · Visningar: 45
  • P2080002 (Medium).JPG
    P2080002 (Medium).JPG
    63.8 KB · Visningar: 79
  • P2080012 (Medium).JPG
    P2080012 (Medium).JPG
    41.3 KB · Visningar: 59
Blackninja skrev:
Nepp, vår i luften idag. Men lite kyligt än

snart e det sommar, och man tar examen, får man bara jobb så köper man hoj igen. :banana

då köper du ju givetvis en sån här :kär

:hej

Last edited:
eh.. jo då, utan tvekan vet jag vad jag talar om!

testa rikspesten att åka över till skottland från göteborg jobbandes på ett fartyg, då inser du vilket ont ting saltvattnet är...

Bräckt vatten är najs, går ju t.o.m att ta en kallsup utan att få en nära döden upplevelse.

hållundan skrev:
:finger

Du vet ju inte va du talar om...

Sötvatten :zpy

Last edited:
d1ce skrev:

testa rikspesten att åka över till skottland från göteborg jobbandes på ett fartyg, då inser du hur jäkla drygt saltvattnet är...

Bräckt vatten är najs, går ju t.o.m att ta en kallsup utan att få en nära döden upplevelse.

Klenis, en kallsup klarar man la av, fast jag vet vad du menar, saltvattnet äter upp det mesta på sjön tycker jag, Händer mm. Gjorde lumpen i Flottan samt åkt en hel del båt. Fast saltvatten e ändå saltvatten, there is no substitute :yoparty

Blackninja skrev:
Klenis, en kallsup klarar man la av, fast jag vet vad du menar, saltvattnet äter upp det mesta på sjön tycker jag, Händer mm. Gjorde lumpen i Flottan samt åkt en hel del båt. Fast saltvatten e ändå saltvatten, there is no substitute :yoparty

men det är ju inte enbart ont :) har en liten stuga där nere i halmstadstrekterna och det är ändå lite spciellt att vara där, luktar najs och bättre stränder!

d1ce skrev:

testa rikspesten att åka över till skottland från göteborg jobbandes på ett fartyg, då inser du vilket ont ting saltvattnet är...

ähhhhh :rolleyes:

Bräckt är löjligt. Svårt att bestämma sig. Antingen eller...

Snön har kommit tillbaka till huvudstaden! :huvet :6surkart
Måste be mer till växthuseffektsguden (puh!) :buga

Blackninja skrev:
Du får provköra, men det e bara om än så länge, fast evm vet. Den e fiiiin
Wohoooo! Najs! Visst ska du köpa en sätaekstia! Dom e fina som fan dom. Näe ärligt. Jag provsatt en på mässan. Helt klart en vinnare. Så skön! Oj va frånåkt jag kommer bli i H-stad till sommarn :gråta

Ja ja. Hur ska du våga stunta med den då fresten?

hållundan skrev:
Wohoooo! Najs! Visst ska du köpa en sätaekstia! Dom e fina som fan dom. Näe ärligt. Jag provsatt en på mässan. Helt klart en vinnare. Så skön! Oj va frånåkt jag kommer bli i H-stad till sommarn :gråta

Ja ja. Hur ska du våga stunta med den då fresten?

Om jag nu köper den, berors på jobb och så. Men då komemr jag inte ha råd och försäkra den så det blir bara o stirra på den.

Äh, köper mig ev en R-1, äldre, fan så mkt hoj för pengarna faktiskt. Vissa dagar vill man lägga alla pengar på hoj, vissa inte. Jobbigt o vara kluven. :va

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC