Cykeltur

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Cyklade en runda idag längskusten, blött o kul

Lite bilder på cyklarna, havet, tylösand mm
 

Bifogat

  • P2080009 (Medium).JPG
    P2080009 (Medium).JPG
    31.4 KB · Visningar: 54
  • P2080010 (Medium).JPG
    P2080010 (Medium).JPG
    53.6 KB · Visningar: 45
  • P2080002 (Medium).JPG
    P2080002 (Medium).JPG
    63.8 KB · Visningar: 79
  • P2080012 (Medium).JPG
    P2080012 (Medium).JPG
    41.3 KB · Visningar: 59
Blackninja skrev:
Nepp, vår i luften idag. Men lite kyligt än

snart e det sommar, och man tar examen, får man bara jobb så köper man hoj igen. :banana

då köper du ju givetvis en sån här :kär

:hej
 
Last edited:
eh.. jo då, utan tvekan vet jag vad jag talar om!

testa rikspesten att åka över till skottland från göteborg jobbandes på ett fartyg, då inser du vilket ont ting saltvattnet är...

Bräckt vatten är najs, går ju t.o.m att ta en kallsup utan att få en nära döden upplevelse.

hållundan skrev:
:finger

Du vet ju inte va du talar om...

Sötvatten :zpy

:hej
 
Last edited:
d1ce skrev:
eh.. jo då, utan tvekan vet jag vad jag talar om!

testa rikspesten att åka över till skottland från göteborg jobbandes på ett fartyg, då inser du hur jäkla drygt saltvattnet är...

Bräckt vatten är najs, går ju t.o.m att ta en kallsup utan att få en nära döden upplevelse.

Klenis, en kallsup klarar man la av, fast jag vet vad du menar, saltvattnet äter upp det mesta på sjön tycker jag, Händer mm. Gjorde lumpen i Flottan samt åkt en hel del båt. Fast saltvatten e ändå saltvatten, there is no substitute :yoparty
 
Blackninja skrev:
Klenis, en kallsup klarar man la av, fast jag vet vad du menar, saltvattnet äter upp det mesta på sjön tycker jag, Händer mm. Gjorde lumpen i Flottan samt åkt en hel del båt. Fast saltvatten e ändå saltvatten, there is no substitute :yoparty

men det är ju inte enbart ont :) har en liten stuga där nere i halmstadstrekterna och det är ändå lite spciellt att vara där, luktar najs och bättre stränder!
 
d1ce skrev:
eh.. jo då, utan tvekan vet jag vad jag talar om!

testa rikspesten att åka över till skottland från göteborg jobbandes på ett fartyg, då inser du vilket ont ting saltvattnet är...

Bräckt vatten är najs, går ju t.o.m att ta en kallsup utan att få en nära döden upplevelse.

ähhhhh :rolleyes:

Bräckt är löjligt. Svårt att bestämma sig. Antingen eller...
 
Snön har kommit tillbaka till huvudstaden! :huvet :6surkart
Måste be mer till växthuseffektsguden (puh!) :buga
 
Blackninja skrev:
Du får provköra, men det e bara om än så länge, fast evm vet. Den e fiiiin
Wohoooo! Najs! Visst ska du köpa en sätaekstia! Dom e fina som fan dom. Näe ärligt. Jag provsatt en på mässan. Helt klart en vinnare. Så skön! Oj va frånåkt jag kommer bli i H-stad till sommarn :gråta

Ja ja. Hur ska du våga stunta med den då fresten?

:hej
 
hållundan skrev:
Wohoooo! Najs! Visst ska du köpa en sätaekstia! Dom e fina som fan dom. Näe ärligt. Jag provsatt en på mässan. Helt klart en vinnare. Så skön! Oj va frånåkt jag kommer bli i H-stad till sommarn :gråta

Ja ja. Hur ska du våga stunta med den då fresten?

:hej

Om jag nu köper den, berors på jobb och så. Men då komemr jag inte ha råd och försäkra den så det blir bara o stirra på den.

Äh, köper mig ev en R-1, äldre, fan så mkt hoj för pengarna faktiskt. Vissa dagar vill man lägga alla pengar på hoj, vissa inte. Jobbigt o vara kluven. :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top