Panos
Advrider
morecore skrev:säg åt dem att de får min cykel för 9tusen![]()
hehe...det ska jag göra

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
morecore skrev:säg åt dem att de får min cykel för 9tusen![]()
Swedie skrev:haha, jodå. Jag diggar att "stunta" på cykel. Gör inte så oerhört ont att krascha.
Cykla i cirklar var jag bättre på förr, har testat lite nu o får inte in dom ordentligt tajt. Tror det har med att cykelns bakhjul sitter på lite snett.
morecore skrev:Har ni nånsin testat att sälja en cykel?
25 nissar från dagis addar mig varje dag och frågar om cyklen, men de har inga pengar. Blir galen!!
Edit: när jag söker efter cykeltråden, hittas den aldrig, varför?
Långa farbron skrev:tok-muppen chrilla
25 nissar från dagis addar mig varje dag och frågar om cyklen, men de har inga pengar. Blir galen!!
jag har nog "blockat" 5 personer redan från min msn. Har en seriös kille men han verkar bo söderut, så jag vet inte om han vill betala frakt. Ska byta hojjen mot bmx + 6-7000kr...Panos skrev:Blev så förbannand så jag tog bort honom helt o hållet från min
lista. Vi får väl se vad som händer. Lite småsur på www.swebikers.se faktiskt.
Egentligen borde man inte lägga ut email, men å andra sida så kanske folk inte pallar ringa om de e halvintresserade, utan bara slänger iväg ett mail... vilket kan leda till affär... hoppas du får saker sålt iaf...chrilla skrev:Har en del grejer som ligger ute på annons (trialram, stel framgaffel vevparti mm), hittills har ca femton personer hört av sig varav fem skrivit att de köper direkt. Ingen affär så här långt dock...
Folk är snabba att lova, och så håller man grejer åt dem, och så ångrar de sig. Skitfolk!![]()
morecore skrev:Halleluja, nu är det en som verkligen ska köpa min cykel! Hela hojj-skapelsen...
Jag vet vart han bor och har skrivit köpe-kontrakt, så tror nog att det löser sig.
Kanske man änltigen kan köpa en bil![]()
Panos skrev:f*n va najs, man får väl gratulera då![]()
själv så fajtas jag bland 13-14åringar, dom jiddrar som faen![]()
men det verkar vara en som verkligen vill ha hojen![]()
nåja, skickar upp ett par bilder på mig in action![]()
morecore skrev:Sköna bilder!!
Jo igår skulle vi göra upp affären, lite yngre kille men han hade snackat med sin mor o far m.m. så det var ok. Då ringer UNGJÄVLEEN och lägger lögnen: "du det har hänt en grej, som jag måste betala, så jag kan inte köpa cykeln"
Ytterligare 20 friska puckar till blocket....
och allt vad det innebär...
supermoppe skrev:Ja nu fick man syn på den här tråden. Stuntar en del på bakhjulet och tycker det är hur skojj som helst. Har en helt vanlig cykel å cyklar på. Sitter Nokian-AWS-däck som man får mycket bra ballans och känsla med och som inte väger så mycket. Har ingen kamera men ska skaffa framöver så det kanske blir nån film framöver.
Valentinic skrev:Får väl meddela SH-folket att jag kommer uppträda på MC och Cykelmässan i Göteborg 26-29 Januari. Ni får hemsk gärna komma och morsa på mig. Ska stå i Icemans monter mellan uppvisningarna. Nervös? Nej då!![]()
Panos skrev:coolt med cykelfolkmen vad är en helt vanlig cykel
![]()
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |