Cykeltråden

Valentinic skrev:
Får väl meddela SH-folket att jag kommer uppträda på MC och Cykelmässan i Göteborg 26-29 Januari. Ni får hemsk gärna komma och morsa på mig. Ska stå i Icemans monter mellan uppvisningarna. Nervös? Nej då! :rolleyes:

Va kul!

Kommer och morsar om du ger mig autograf och tar mig backstage.

(Kan även ställa upp som groupie)

:tummenupp

chrilla skrev:
Va kul!

Kommer och morsar om du ger mig autograf och tar mig backstage.

(Kan även ställa upp som groupie)

:tummenupp

Du kan få bli min personliga paraplyflicka (ja, inklusive den rätta klädseln) om det passar? Det innebär att det även finns en chans för hud-kontakt. :hihi

Får hoppas att jag kommer igång bra med första åket. Kommer inte bli sådär jätte mycket tid för träning då gympasalen jag lånar ibland är ganska uppbokad :(.

Valentinic skrev:
Du kan få bli min personliga paraplyflicka (ja, inklusive den rätta klädseln) om det passar? Det innebär att det även finns en chans för hud-kontakt. :hihi

Får hoppas att jag kommer igång bra med första åket. Kommer inte bli sådär jätte mycket tid för träning då gympasalen jag lånar ibland är ganska uppbokad :(.

Vet att du är bra. Misslyckas du på dina första försök gör det inte så mycket, du kommer igen. Det är det man lyckas med som folk imponeras av och kommer ihåg, några misslyckanden kan tom ge publiken lite perspektiv som förstärker deras upplevelse.

Bidrar härmed med en bild på min Monty trial -04/ (lite) -05. :)
Finns förövrigt på blocket om nån vill köpa :tungan

Bifogat

• IMG_0002.jpg
    IMG_0002.jpg
    120.7 KB · Visningar: 117
Valentinic skrev:
Får väl meddela SH-folket att jag kommer uppträda på MC och Cykelmässan i Göteborg 26-29 Januari. Ni får hemsk gärna komma och morsa på mig. Ska stå i Icemans monter mellan uppvisningarna. Nervös? Nej då! :rolleyes:

Det ska bli roligt att se dig, har hört lovord från Tolle, Fia och Mats. Ses i montern!

hoj_micke skrev:
Bidrar härmed med en bild på min Monty trial -04/ (lite) -05. :)
Finns förövrigt på blocket om nån vill köpa :tungan

Ären så jävla tung att man behöver en 2 tons garagedomkraft för att fixa punka så tror jag att jag avstår faktiskt, dessutom har du glömt pallbockarna, man får aldrig jobba med fordon som bara står på domkraft! :kocko

Edit: Lycka till förresten!

Last edited:
GuW skrev:
Ären så jävla tung att man behöver en 2 tons garagedomkraft för att fixa punka så tror jag att jag avstår faktiskt, dessutom har du glömt pallbockarna, man får aldrig jobba med fordon som bara står på domkraft! :kocko

:D har inget stöd vettu så man behöver nått att ställa den på.... :)
kan också tillägga att det inte var punka på den då fotot togs :tomten

Valentinic skrev:
Åsjuttan! Ska du vara med och jobba i montern också eller? Ja, vi får hoppas att det går bra där nere! :banana

Jag är alltid med på Icemans stora mässor och jobbar på kontoret när jag har tid utöver pluggandet och det finns mycket att göra på jobbet.

Har precis köpt mig en Spezialized "stompjupmer" ,XTR, Rock shox mm. :tummenupp

Cyklar mest långa asfaltssräckor!! :)

Har på sista blivit sugen på en Bmx att leka lite med utanför huset i sommar!! :hihi

Last edited:
Tjo igen cykelfolk...

Nån som skall uppgradera sig i vinter? Jag letar bmx och såg att cykelringen har 50%på alla GT bmxer, vilket låter bra. Har dock ingen affär i närheten, men ska kolla om nån affär kan skicka nån.

Sålde som sagt min aldeles för dyra mtb-dirt, som jag kom på att det blir inte så mkt roligare med en dyr hoj. Så nu blir det en slitåsläng bmx att ha o cykla runt på :tummenupp

morecore skrev:
Tjo igen cykelfolk...

Nån som skall uppgradera sig i vinter? Jag letar bmx och såg att cykelringen har 50%på alla GT bmxer, vilket låter bra. Har dock ingen affär i närheten, men ska kolla om nån affär kan skicka nån.

Sålde som sagt min aldeles för dyra mtb-dirt, som jag kom på att det blir inte så mkt roligare med en dyr hoj. Så nu blir det en slitåsläng bmx att ha o cykla runt på :tummenupp

jag funderar på om jag ska köpa en Kona Scrap -05 :)
är grymt sugen på hojja alltså.
(gått upp dom 6kg jag tappade från cyklingen)

Last edited:
Här kommer ett gäng med bilder från gårdagen.

Bifogat

• 21.jpg
    21.jpg
    86.3 KB · Visningar: 575
  • 22.jpg
    22.jpg
    82.9 KB · Visningar: 448
  • 23.jpg
    23.jpg
    87.3 KB · Visningar: 492
  • 24.jpg
    24.jpg