korvgubbe skrev:Jag kommer alltid ha en extra gatsten i min fjällräven-rygga om Bo missköter sig så tro inte att ni kan sova lungt om nätterna för det!
Vilken jävla Bo? Grå-Bo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:Jag kommer alltid ha en extra gatsten i min fjällräven-rygga om Bo missköter sig så tro inte att ni kan sova lungt om nätterna för det!
Bah, vi kastar stenar ändå. Det kvittar vilka som bestämmer, vi hatar ju alla facister som bestämmer. Sen om det är mes-Goran eller baby-Reinfeldt kvittarMarkus skrev:Bra korvo, det artar sig.
Nu är ni en färre, era jädra stenkastare!![]()
Markus skrev:Vilken jävla Bo? Grå-Bo?
eus skrev:Bah, vi kastar stenar ändå. Det kvittar vilka som bestämmer, vi hatar ju alla facister som bestämmer. Sen om det är mes-Goran eller baby-Reinfeldt kvittar![]()
korvgubbe skrev:Synapserna är inte riktigt överens med varandra!
....Menade Fredrik... Snart tror jag väl att Ingvar dojjan är partiledare för Partiet igen... :kocko <-- Jag
Markus skrev:Gå hem nu.![]()
korvgubbe skrev:Synapserna är inte riktigt överens med varandra!
....Menade Fredrik... Snart tror jag väl att Ingvar dojjan är partiledare för Partiet igen... :kocko <-- Jag
Nä jag brukar göra om Israelerna, kasta sten på små flickor som ska gå till skolan.Markus skrev:Ja, men frågan är om du vore lika cool som den här stenkastaren.
Valen skrev:Jasså, det har redan korkats upp. Vänta åtminstone tills det blir kväller.Du är väl inte en av dem jag stör mig på på parkbänkarna?
eus skrev:Nä jag brukar göra om Israelerna, kasta sten på små flickor som ska gå till skolan.
Bra! Du förstod vad jag menadeMarkus skrev:GENERALISERINGSMODE ON
Gör som muslimerna istället, spräng alla. Mer punk så liksom.Sten dör man ju inte ens av.
GENERALISERINGSMODE OFF
eus skrev:Nä jag brukar göra om Israelerna, kasta sten på små flickor som ska gå till skolan.
Valen skrev:Verkar vara populärt på andra sidan staketet.
Ok så här man kan hålla på hur länge som helst. Nu kan jag skriva att man kan skicka en apachehelikopter och spränga ett kvarter efter som det bor släktingar till misstänkta självmordsbombare där osv osv Det är ingen idé, jag kommer att ta Palestinas ställning ändå. Hur mycket ni är försökerValen skrev:Tja, eller varför inte lattja lite med bomber? Jag vet, vi kan leka självmordsbombare. Verkar vara populärt på andra sidan staketet.
eus skrev:Bra! Du förstod vad jag menade![]()
Nej nej, jag tänkte mer på generaliseringsbiten.Markus skrev:Faktiskt inte, jag visade kinakillen och du jämförde med stenkastare i Israel. Du menar att kinakillens övergrepp på Kinas armé är lika upprörande som Israelers stenkastande på barn?
![]()
(Skulle iofs inte förvåna mig)
korvgubbe skrev:Nu är du ute och cyklar! Tror du vi är så korkade att vi spränger på "vår" egen sida av staketet?
![]()
korvgubbe skrev:Ska man ha bostadsbidrag om man lyfter 25000 i månaden bara för att man minsann bor ännu dyrare?
Jag kan när jag vill!Valen skrev:Värst vad vaken du var nu då!![]()
eus skrev:Ok så här man kan hålla på hur länge som helst. Nu kan jag skriva att man kan skicka en apachehelikopter och spränga ett kvarter efter som det bor släktingar till misstänkta självmordsbombare där osv osv Det är ingen idé, jag kommer att ta Palestinas ställning ändå. Hur mycket ni är försöker![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|