CSN bidrag + Jobba för mkt...?

Markus skrev:
Bra korvo, det artar sig.

Nu är ni en färre, era jädra stenkastare! :blah
Bah, vi kastar stenar ändå. Det kvittar vilka som bestämmer, vi hatar ju alla facister som bestämmer. Sen om det är mes-Goran eller baby-Reinfeldt kvittar :banana

Markus skrev:
Vilken jävla Bo? Grå-Bo?

Synapserna är inte riktigt överens med varandra!

....Menade Fredrik... Snart tror jag väl att Ingvar dojjan är partiledare för Partiet igen... :kocko <-- Jag

eus skrev:
Bah, vi kastar stenar ändå. Det kvittar vilka som bestämmer, vi hatar ju alla facister som bestämmer. Sen om det är mes-Goran eller baby-Reinfeldt kvittar :banana

Ja, men frågan är om du vore lika cool som den här stenkastaren.

Bifogat

• bild3.jpg
    bild3.jpg
    12.9 KB · Visningar: 37
korvgubbe skrev:

....Menade Fredrik... Snart tror jag väl att Ingvar dojjan är partiledare för Partiet igen... :kocko <-- Jag

Gå hem nu. :rofl

korvgubbe skrev:

Jasså, det har redan korkats upp. Vänta åtminstone tills det blir kväller. :dricka Du är väl inte en av dem jag stör mig på på parkbänkarna?

Valen skrev:
Jasså, det har redan korkats upp. Vänta åtminstone tills det blir kväller. :dricka Du är väl inte en av dem jag stör mig på på parkbänkarna?

Nope, jag sitter mest på golvet i tunnelbanan! :fyllisar

eus skrev:
Nä jag brukar göra om Israelerna, kasta sten på små flickor som ska gå till skolan.

GENERALISERINGSMODE ON

Gör som muslimerna istället, spräng alla. Mer punk så liksom. :yoparty Sten dör man ju inte ens av.

GENERALISERINGSMODE OFF

eus skrev:
Nä jag brukar göra om Israelerna, kasta sten på små flickor som ska gå till skolan.

Tja, eller varför inte lattja lite med bomber? Jag vet, vi kan leka självmordsbombare. Verkar vara populärt på andra sidan staketet.

Valen skrev:
Tja, eller varför inte lattja lite med bomber? Jag vet, vi kan leka självmordsbombare. Verkar vara populärt på andra sidan staketet.
Ok så här man kan hålla på hur länge som helst. Nu kan jag skriva att man kan skicka en apachehelikopter och spränga ett kvarter efter som det bor släktingar till misstänkta självmordsbombare där osv osv Det är ingen idé, jag kommer att ta Palestinas ställning ändå. Hur mycket ni är försöker :FU

eus skrev:
Bra! Du förstod vad jag menade :tummenupp

Faktiskt inte, jag visade kinakillen och du jämförde med stenkastare i Israel. Du menar att kinakillens övergrepp på Kinas armé är lika upprörande som Israelers stenkastande på barn?
:confused:
(Skulle iofs inte förvåna mig)

Markus skrev:
Faktiskt inte, jag visade kinakillen och du jämförde med stenkastare i Israel. Du menar att kinakillens övergrepp på Kinas armé är lika upprörande som Israelers stenkastande på barn?
:confused:
(Skulle iofs inte förvåna mig)
Nej nej, jag tänkte mer på generaliseringsbiten.

korvgubbe skrev:
Nu är du ute och cyklar! Tror du vi är så korkade att vi spränger på "vår" egen sida av staketet?
:va

Det är sant! Förtydligande: verkar vara populärt på andra sidan staketet att utöva på vår sida staketet. Värst vad vaken du var nu då! :7peta

korvgubbe skrev:
Ska man ha bostadsbidrag om man lyfter 25000 i månaden bara för att man minsann bor ännu dyrare?

Kul system det det där.
En bekant som nyss fick jobb efter studietiden fick beskedet att han inte längre skulle få bostadsbidrag för sin 3:a en bit från stan. När han sedan flyttade från den till en 2:a närmre centrum, med högre hyra, så meddelade de glatt att han var berättigad till bidrag igen...

Enlig "dom" så var 3:an för stor för en person, samt lite för billig i jämförelse med hans inkomst. Skönt att bidragen går till nåt vettigt.... :rolleyes:

eus skrev:
Ok så här man kan hålla på hur länge som helst. Nu kan jag skriva att man kan skicka en apachehelikopter och spränga ett kvarter efter som det bor släktingar till misstänkta självmordsbombare där osv osv Det är ingen idé, jag kommer att ta Palestinas ställning ändå. Hur mycket ni är försöker :FU

Det bra, man ska ha ett fast ställningstagande. Sen behöver den inte alltid vara den rätta, huvudsaken är att du står fast vid den. :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8