CS Ikväll!

jaha, nån som spelar?
 
Jag saknar det gamla gänget! Kan vi inte ta upp speladet igen nu när det blir mörkt och kallt?
 
Gungame är fan inte kul alltså... Tycker vi får ta och styra en egen server som ni hade förr =) Hoppas snajgel kan fixa det! Vore ju :tummenupp

gungame deathmatch är det enda som håller mig kvar vid cs,
spyr på orginalets väntan..
men visst hänger jag på om det blir en server.

du va inte dålig alls :-)
 
Jag gjorde ett försök förut, men jag lyckades inte få igång servern pga programet inte ville funka.
Nån som kan hjälpa mig? eller komma med tips
 
Fan är jäkligt sugen på CS!! Någon annan som är på?

Just nu och rätt ofta lirar jag på Nitro 81.236.188.201:27015

/Katastrofen
 
Last edited:
Fan är jäkligt sugen på CS!! Någon annan som är på?

Just nu och rätt ofta lirar jag på Nitro 81.236.188.201:27015

/Katastrofen

lagt till den, va inne och kolla, ZZZZZZZ, inge DM ju..:tungan
men men, kanske kollar in då och då.
 
lagt till den, va inne och kolla, ZZZZZZZ, inge DM ju..:tungan
men men, kanske kollar in då och då.

Haha vet, men tycker på nåt sätt det blir roligare/seriösare på vanlig public. Eller vet inte riktigt varför jag har nåt emot DM pressa det som fan förut, kanske därför :/
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top