CS Ikväll!

Hoppar in på The Only One CSS Sweden nu. Antar att det bara är att söka servrar som vanligt för de som är intresserade...Trevlig server med bra ping. För mig strax söder om stockholm ligger jag på cirkus 5. Dust2 only. Vanliga regler. Kom igen nu! Mitt nick är samma som här. :kulspruta

EDIT: Fan fanns ju ingen där nu..
 
Last edited:
Fan, Jag vart nästan sugen på att lira igen. Saknar det gamla "CS-gänget" (bl.a. abstruse, acrid, Nisse Järnet, jag, Evil M, Heda, Padde, Biifer, Tjoffe, Trango B, t-rex, WaZZe, Mac, oFFkeFF, Maverick, Spiken, mmm, m.fl.) =)

(skärmdump från december 2003)

Ååååh, vilka minnen! :D

Men, den där bilden tycker jag inte stämmer med verkligheten, måste vara fåtosjoppad!11oneeleven! :6surkart
 
Skulle jag inte till Skellefteå tidigt som fan imorrn och fota så skulle jag faktiskt ta och lira lite. Har ju orginalskivor (hl: the orange box) faktiskt =)
 
Jag vet faktiskt inte... e ju ba massa småbarn överallt som inte kan annat än o skriva massa n00b o skit o könsord typ...

Jovisst, det lilla jag lirar klarar jag mig perfekt utan det. :rolleyes: Det jag blev förvånad över var hur många cs-servrar det faktiskt fortfarande finns. Antar att det bara är diehard-spelarna som fortfarande lirar 1.6 eller?? :D
 
Vi skulle haft en fast privat server som på the good ol' days så kunde man ju styrt upp något med lite framförhållning.
 
Vi skulle haft en fast privat server som på the good ol' days så kunde man ju styrt upp något med lite framförhållning.

Låter som en helt ok idé. Finns säkert många som lite då o då lirar en stund. Om det fanns något permanent kunde man bara glida in o fragga loss lite när man hade möjlighet :kulspruta
:)
 
Japp, nån me lite lina o en dator till övers kan som känner sig manad?

Min gamla serverburk står nog nere i källaren, ett par updates på den o den vore fit for fight.. meeeen ja har inge lina som pallar me :/
 
Japp, nån me lite lina o en dator till övers kan som känner sig manad?

Min gamla serverburk står nog nere i källaren, ett par updates på den o den vore fit for fight.. meeeen ja har inge lina som pallar me :/

Alcatraz här på forumet hade server uppe åt oss förra vintern, jag har tjatat på honom men han är lite för upptagen just nu säger han. Vad krävs det för uppkoppling för att det ska funka?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top