CS Ikväll!

abstruse skrev:

Före semestern var servern alltid full med folk runt 22-tiden. Från juni tills nu har det varit tomt, ingen av oss har spelat och alla har väl legat av sig lite. Men, fr o m idag och framåt ska vi väl försöka ses vid 22-snåret igen...

Jahopp lika tråkigt fortfarande att alla ska vara så förbaskat
kvällspigga! Ska man upp kl. 05.00 kan man ju inte jämt sitta
och lira ända in på småtimmarna :3freak
Nåja jag får väl lira på nån annan server och sen göra ett
proffsigt avslut på SH-servern :rolleyes:
 
gasolis skrev:
Jahopp lika tråkigt fortfarande att alla ska vara så förbaskat
kvällspigga! Ska man upp kl. 05.00 kan man ju inte jämt sitta
och lira ända in på småtimmarna :3freak
Nåja jag får väl lira på nån annan server och sen göra ett
proffsigt avslut på SH-servern :rolleyes:


Mmm småbarn ska lägga sig tidigt.
 
Acrid skrev:
........Nej jag syftade på filmen...och iom att jag gjorde det så syftade jag i förlängningen på att du är en liten skit (läs:barn) du med...

Jaha en massuppfittning helt enkelt.

Liten skit var det ett tag sedan man blev kallad. Får väl ta det som en komplimang. ;)
 
Barn små, barn små - kan ni inte försöka likvidera varandra i CS 22.00 istället för verbalt här på forumet. Det tidigare är mer publikfriande med tanke på allt blod som skvätter... :jisses
 
abstruse skrev:
Barn små, barn små - kan ni inte försöka likvidera varandra i CS 22.00 istället för verbalt här på forumet. Det tidigare är mer publikfriande med tanke på allt blod som skvätter... :jisses

Tyst på dig gubbe!! :fakta
 
abstruse skrev:
...mmm är ju också ett småbarn. Fråga Rex bara så ska du få höra! :D


Korrekt.

Dessvärre kommer jag väl att behöva hans hjälp nu när jag skall slänga ut dyngskitshelveteswindows från alla mina burkar för att installera Linux istället. Windows är inte ens ett virus, det är ett missfoster! Bill skall steglas!!!!!!!!!!



BTW abs, det löste sig. Brandväggshelvetet i XP som inte ville stänga av sig...........
 
t-rex skrev:
Korrekt.

Dessvärre kommer jag väl att behöva hans hjälp nu när jag skall slänga ut dyngskitshelveteswindows från alla mina burkar för att installera Linux istället. Windows är inte ens ett virus, det är ett missfoster! Bill skall steglas!!!!!!!!!!



BTW abs, det löste sig. Brandväggshelvetet i XP som inte ville stänga av sig...........

Måste komma ihåg att läsa forumet innan jag ger hjälp... :FU
 
mmm skrev:
Iofs, lite svårt att argumentera emot...men, men ..meh... GUBBE! :fakta

Slyngel! :crash

Btw, i natt får ni klara er utan mig. Ska till Göteborg ikväll och öh, tja, skit i det ni. Träna ni tills imorgon, för på torsdagkväll, då jädrar... :brynad
 
tjena! har kollat på Cs.ekhagen.nu:27015 men det e aldrig nån där!?! vilka tider brukar ni lira typ ?
 
ja 22,00 är det väl...
 
Jag åker och hälsar på renar och samer på söndag, blir borta i norrlandsguldland till nästa fredag. M a o hoppas jag på många nissar på SH-servern ikväll och eventuellt på fredag, lördag.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top