CS Ikväll!

Smoking Barrels servern var ju cp. det lös om gubbarna å fula sig.. eller e det bara en vanlig CS-bugg i min dator??!
 
MikkE skrev:
Smoking Barrels servern var ju cp. det lös om gubbarna å fula sig.. eller e det bara en vanlig CS-bugg i min dator??!

Det gör det ju bara när någon har blivit straffad för att ha TK:at något i sitt eget lag. :kocko
 
tjena alla,
jag har nu fått tummen hur och fixat bredband, spelar en del cs och vill va med och leka.
kollade runt lite här men uppdatera mig gärna.
server, tidpunkt mm mm
 
R2 skrev:
tjena alla,
jag har nu fått tummen hur och fixat bredband, spelar en del cs och vill va med och leka.
kollade runt lite här men uppdatera mig gärna.
server, tidpunkt mm mm

The more the merrier. :hej

Före semestern var servern alltid full med folk runt 22-tiden. Från juni tills nu har det varit tomt, ingen av oss har spelat och alla har väl legat av sig lite. Men, fr o m idag och framåt ska vi väl försöka ses vid 22-snåret igen...
 
Servern är inte uppgraderad till 1.6 än, men det börjar nog dra ihop sig till uppgradering. Servern kommer att byta IP inom kort också, eftersom jag byter arbete. Så den nuvarande får helt enkelt snurra på, sen sätts nya servern upp på ny plats om någon vecka eller så.
Själv kommer jag inte att börja spela CS mer seriöst innan hojsäsongen definitivt är över, så det tar minst en månad till :)
 
Tom skrev:
Servern är inte uppgraderad till 1.6 än, men det börjar nog dra ihop sig till uppgradering. Servern kommer att byta IP inom kort också, eftersom jag byter arbete.

Hörru, din skäggapa! Vad ska du jobba med nu då? Får man gratulera?
 
abstruse skrev:
Hörru, din skäggapa! Vad ska du jobba med nu då? Får man gratulera?

Han är faktiskt inte skäggapa nu längre (inte senast jag såg honom iaf.). Han är numera helrakad på huvudet och ser totalt livsfarlig ut. :fakta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top