CS Ikväll!

Vill döda er allihop. 40 graders feber och frossa gör det dock plågsamt att titta på en upplyst skärm....

Kommer i morn. Om jag inte är död.
 
Whiskyhornan #1 (no AWP) 213.113.2.222:27015
Whiskyhornan #2 (AWP) 213.113.2.226:27015

#1 är svårast att komma in på. #2 är också svår att komma in på men brukar vara lite låttare än #1. Båda tycker jag är bra servrar. Inga störiga 13-åringar som skriker n00b etc. Jag tycker dessa är bra alternativ när vi bara är kanske 2 st som vill lira på Sporthoj (blir liiite trist i längden med för få...). Ligger man på ett tag på dessa servrar går det att komma in efter ett tag. Försöker på #2 nu...

/Lasse
 
n'Lasse skrev:
Whiskyhornan #1 (no AWP) 213.113.2.222:27015
Whiskyhornan #2 (AWP) 213.113.2.226:27015

#1 är svårast att komma in på. #2 är också svår att komma in på men brukar vara lite låttare än #1. Båda tycker jag är bra servrar. Inga störiga 13-åringar som skriker n00b etc. Jag tycker dessa är bra alternativ när vi bara är kanske 2 st som vill lira på Sporthoj (blir liiite trist i längden med för få...). Ligger man på ett tag på dessa servrar går det att komma in efter ett tag. Försöker på #2 nu...

/Lasse


tack för ip, lyckades bara scanna fram whiskeyhornan 2 en gång och sen total krashade allt 4 gånger om. Ska prova att komma in på 2´an nu, såg att du va där
 
tja
tänkte ta tag i det här igen nu när datorn är uppgraderad en sväng.
frågan till er är hur jag får fram openGL inställningarna i Nvidia drivisarna?
Har senaste drivisen och coolbits till det... men inget opengl här inte..
CS hänger sig efter en stund och xp startar om...
 
n'Lasse skrev:
Whiskyhornan #1 (no AWP) 213.113.2.222:27015
Whiskyhornan #2 (AWP) 213.113.2.226:27015

#1 är svårast att komma in på. #2 är också svår att komma in på men brukar vara lite låttare än #1. Båda tycker jag är bra servrar. Inga störiga 13-åringar som skriker n00b etc. Jag tycker dessa är bra alternativ när vi bara är kanske 2 st som vill lira på Sporthoj (blir liiite trist i längden med för få...). Ligger man på ett tag på dessa servrar går det att komma in efter ett tag. Försöker på #2 nu...

/Lasse

besök gärna forumet och sidan, finns stats med.
Whiskyhornan
 
n'Lasse skrev:
Körde på 2:an ett tag. Bytte sedan till 1:an (som jag tycker är bättre, gillar inte AWP :död ). Måste sova nu. Natti! :)

Jaha, det förklarar en del, lirade en stund själv innan jag gav upp där.
Va ingen fjårtis allas på servern då :Bugar


R2 skrev:
tja
tänkte ta tag i det här igen nu när datorn är uppgraderad en sväng.
frågan till er är hur jag får fram openGL inställningarna i Nvidia drivisarna?
Har senaste drivisen och coolbits till det... men inget opengl här inte..
CS hänger sig efter en stund och xp startar om...

Inget där du behöver bry dig om. Starta Counter Strike -> Options -> Video och på video mode så ställer du in OpenGL , klicka "ok" och sen startar spelet antagligen om sig och voila, allt du behöver göra.






Nån som vill panga ikväll? omkring 7 tiden?
 
Last edited:
hoppas att det kommer in lite folk idag. jag, nisse och tore har ett litet "projekt"
 
Jag kommer in på servern vid 21.00.

Nu ska jag ut och köra hoj! Nästan 10+!

:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top