Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t-rex skrev:Vill döda er allihop. 40 graders feber och frossa gör det dock plågsamt att titta på en upplyst skärm....
Kommer i morn. Om jag inte är död.
n'Lasse skrev:Whiskyhornan #1 (no AWP) 213.113.2.222:27015
Whiskyhornan #2 (AWP) 213.113.2.226:27015
#1 är svårast att komma in på. #2 är också svår att komma in på men brukar vara lite låttare än #1. Båda tycker jag är bra servrar. Inga störiga 13-åringar som skriker n00b etc. Jag tycker dessa är bra alternativ när vi bara är kanske 2 st som vill lira på Sporthoj (blir liiite trist i längden med för få...). Ligger man på ett tag på dessa servrar går det att komma in efter ett tag. Försöker på #2 nu...
/Lasse
). Måste sova nu. Natti! n'Lasse skrev:Whiskyhornan #1 (no AWP) 213.113.2.222:27015
Whiskyhornan #2 (AWP) 213.113.2.226:27015
#1 är svårast att komma in på. #2 är också svår att komma in på men brukar vara lite låttare än #1. Båda tycker jag är bra servrar. Inga störiga 13-åringar som skriker n00b etc. Jag tycker dessa är bra alternativ när vi bara är kanske 2 st som vill lira på Sporthoj (blir liiite trist i längden med för få...). Ligger man på ett tag på dessa servrar går det att komma in efter ett tag. Försöker på #2 nu...
/Lasse
n'Lasse skrev:Körde på 2:an ett tag. Bytte sedan till 1:an (som jag tycker är bättre, gillar inte AWP). Måste sova nu. Natti!
![]()
R2 skrev:tja
tänkte ta tag i det här igen nu när datorn är uppgraderad en sväng.
frågan till er är hur jag får fram openGL inställningarna i Nvidia drivisarna?
Har senaste drivisen och coolbits till det... men inget opengl här inte..
CS hänger sig efter en stund och xp startar om...
MikkE skrev:hoppas att det kommer in lite folk idag. jag, nisse och tore har ett litet "projekt"
gör jag det blir jag tvungen att döda digcRoC skrev:Hahahaha berätta![]()
![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |