CS Ikväll!

Trango_B skrev:
Alla stack ju eftersom inte mapvoten fungerade. Inte direkt kul att lira office i 90 minuter. Tiden för varje map borde ändras till 15 eller max 20min. Sedan skulle det vara önskvärt om mapvoten fungerade, alternativt aktivare/fler admins.

Är den inte på, har ju varit det förut?

F ö så är jag och Rex på i stort sett varje kväll. Visst spelar Tom och LasseB sällan nu för tiden, men acrid är back in business i december när hon kommer hem igen från studierna i Örebro.

abstruse skrev:
Är den inte på, har ju varit det förut?

F ö så är jag och Rex på i stort sett varje kväll. Visst spelar Tom och LasseB sällan nu för tiden, men acrid är back in business i december när hon kommer hem igen från studierna i Örebro.

Nope, mapvoten funkade inte igår. Men den brukar fungera.
Tider per map borde i första hand ändras, där ligger problemet nu.
Det är väl 90 minuter eller liknande per map, det är lite mkt om man inte kan byta.

n'Lasse skrev:
Var det inte bara så att för få hade röstat på samma bana? När jag kollade stod det att 6 st hade votat 1 men att det krävdes 9 st.

Tror inte det, sen när vi var 4 eller så kvar bara var det ändå 7 röster på aztec och den bytte inte. Kanske bara var handhavandefel bland oss då, måste man vota ny bana i det läget kanske med majoritet för att sedan välja aztec igen om man nu vill spela just den?

Angående det här med CS-film:

Hur vill ni att den ska vara?
Kom gärna med förslag!

(Ex: Musik, effekter, tema och så vidare).

:confused:

Då jag fortfarande inte fått mitt bredband o nu ligger på sjukan igen.. (tebax på ruta ett igen :( ) så undrar jag om man kan spela via 3g? o vilka inställningar ska jag sånna fall ändra.. för just nu tror jag att jag har intsällningar för 2.5 mbit.. måste ju göra något som tidsfördriv..

edit: glöm vad jag skrev.. har ju ping på mellan 500-1000 :kocko

Last edited:
spela roll, bara det bir någe juh, .... det är väl bara att öka färdigheten ju mera det blir filmat/spelat.....

Man lär ju börja någonstans, ingen börjar som världsmästare :tummenupp

Egget skrev:
Angående det här med CS-film:

Hur vill ni att den ska vara?
Kom gärna med förslag!

(Ex: Musik, effekter, tema och så vidare).

:confused:

Jag dök in å chefade ett par -tre rundor på dust, sedan harvade jag i träsket resten av kvällen, värst va det kan svänga..... kanske därför det är lite skoj oxå :)

Maverick skrev:
Då jag fortfarande inte fått mitt bredband o nu ligger på sjukan igen.. (tebax på ruta ett igen :( )...

Hörde om det där. Skit!

Berätta vilket rum du ligger på så får vi väl komma upp med en kabel eller nåt.

t-rex skrev:
Hörde om det där. Skit!

Berätta vilket rum du ligger på så får vi väl komma upp med en kabel eller nåt.
Jaa upp med en kabel!!!! :tummenupp
Lycka till Mavve! :yoparty

Gick ju rätt bra måste jag säga :banana

cs1.jpg

cs2.jpg

Mitt roligaste minne av kvällens drabbning var att någon stod bakom om mig och förtvivlat försökte kniva mig i ryggen. :va När jag ledsnat vände jag mig om och tömde magasinet...

t-rex dog! :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...