CS Ikväll!

Trango_B skrev:
Alla stack ju eftersom inte mapvoten fungerade. Inte direkt kul att lira office i 90 minuter. Tiden för varje map borde ändras till 15 eller max 20min. Sedan skulle det vara önskvärt om mapvoten fungerade, alternativt aktivare/fler admins.

Är den inte på, har ju varit det förut?

F ö så är jag och Rex på i stort sett varje kväll. Visst spelar Tom och LasseB sällan nu för tiden, men acrid är back in business i december när hon kommer hem igen från studierna i Örebro.

abstruse skrev:
Är den inte på, har ju varit det förut?

F ö så är jag och Rex på i stort sett varje kväll. Visst spelar Tom och LasseB sällan nu för tiden, men acrid är back in business i december när hon kommer hem igen från studierna i Örebro.

Nope, mapvoten funkade inte igår. Men den brukar fungera.
Tider per map borde i första hand ändras, där ligger problemet nu.
Det är väl 90 minuter eller liknande per map, det är lite mkt om man inte kan byta.

n'Lasse skrev:
Var det inte bara så att för få hade röstat på samma bana? När jag kollade stod det att 6 st hade votat 1 men att det krävdes 9 st.

Tror inte det, sen när vi var 4 eller så kvar bara var det ändå 7 röster på aztec och den bytte inte. Kanske bara var handhavandefel bland oss då, måste man vota ny bana i det läget kanske med majoritet för att sedan välja aztec igen om man nu vill spela just den?

Angående det här med CS-film:

Hur vill ni att den ska vara?
Kom gärna med förslag!

(Ex: Musik, effekter, tema och så vidare).

:confused:

Då jag fortfarande inte fått mitt bredband o nu ligger på sjukan igen.. (tebax på ruta ett igen :( ) så undrar jag om man kan spela via 3g? o vilka inställningar ska jag sånna fall ändra.. för just nu tror jag att jag har intsällningar för 2.5 mbit.. måste ju göra något som tidsfördriv..

edit: glöm vad jag skrev.. har ju ping på mellan 500-1000 :kocko

Last edited:
spela roll, bara det bir någe juh, .... det är väl bara att öka färdigheten ju mera det blir filmat/spelat.....

Man lär ju börja någonstans, ingen börjar som världsmästare :tummenupp

Egget skrev:
Angående det här med CS-film:

Hur vill ni att den ska vara?
Kom gärna med förslag!

(Ex: Musik, effekter, tema och så vidare).

:confused:

Jag dök in å chefade ett par -tre rundor på dust, sedan harvade jag i träsket resten av kvällen, värst va det kan svänga..... kanske därför det är lite skoj oxå :)

Maverick skrev:
Då jag fortfarande inte fått mitt bredband o nu ligger på sjukan igen.. (tebax på ruta ett igen :( )...

Hörde om det där. Skit!

Berätta vilket rum du ligger på så får vi väl komma upp med en kabel eller nåt.

t-rex skrev:
Hörde om det där. Skit!

Berätta vilket rum du ligger på så får vi väl komma upp med en kabel eller nåt.
Jaa upp med en kabel!!!! :tummenupp
Lycka till Mavve! :yoparty

Gick ju rätt bra måste jag säga :banana

cs1.jpg

cs2.jpg

Mitt roligaste minne av kvällens drabbning var att någon stod bakom om mig och förtvivlat försökte kniva mig i ryggen. :va När jag ledsnat vände jag mig om och tömde magasinet...

t-rex dog! :D

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...