Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t-rex skrev:Jaha..... 35kB/s..... tar 3 timmar. Humor.
Aja, hur ser helgen ut? Torde trilla in lite halvpackad runt 2400 i morgon, funkar det för folket?
Nisse Järnet skrev:Tack för god match!! Tog lite tid att bli varm, men sen gick det hyffsat
Vad säger ni om att fiffla ihop 2 Sporthojslag och köra lite mot varann? Jag vill va me Abstruse och Acrid iaf!![]()
I mornn ska det peppras!!
abstruse skrev:Tack själv!![]()
Bra idé. Att dela upp alla i två lag, så blir man ju samspelta med tiden. Kruxet är ju att det ska vara jämt hela tiden, det är ju inte så säkert att det blir det varje gång om vi har fasta lag och man inte kan byta om det blir ojämt. Men, bra förslag, det kanske går att lösa problemen där också.
Vi kan ju försöka få till en megafight till helgen, så många som möjligt på servern på söndag kl 22.00! Ska försöka komma intill innan dess också...
Jo tänkte på det också, men i värsta fall får ju nån hoppa över lite provisoriskt. Och spionera liteabstruse skrev:Tack själv!![]()
Bra idé. Att dela upp alla i två lag, så blir man ju samspelta med tiden. Kruxet är ju att det ska vara jämt hela tiden, det är ju inte så säkert att det blir det varje gång om vi har fasta lag och man inte kan byta om det blir ojämt. Men, bra förslag, det kanske går att lösa problemen där också.
Vi kan ju försöka få till en megafight till helgen, så många som möjligt på servern på söndag kl 22.00! Ska försöka komma intill innan dess också...
Hur många vill vara med i Sporthoj1 och Sporthoj2? Skriv upp er här 
Nisse Järnet skrev:Nån som e på idag då??
abstruse skrev:Hoppar in på en public nu, sök mitt nick och häng på... *ge mig någon minuts försprång...*
Nisse Järnet skrev:CS på SH Kl20:00 Haka på!!
Jag hoppar in redan nu.
Ok, räkna med mig!t-rex skrev:På bio. Kommer runt 2330.
Vi kom överens om att man inte skulle ta in utomstående.Biifer skrev:Ja kommer! Får man ta med några polers lr är lösenordet "TOPPHEMLIGT"?
t-rex skrev:3 frågor:
1. Sök på mitt nick?
2. Kickboxing?
3. Huset elliot?
Har förhoppningsvis fått hem steam när jag kommer hem. I så fall skall det slaktas!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |