CS Ikväll!

2 vs 1 är ju inte så vansinnigt kul i över en evighet...

Bara Nisse, Biifer och jag som höll fanan högt. Var är alla? :hördu
 
Vi drar igång en till runda när T-rex har kollat klart på P-rullen! Stiger in vid 23:30 och testar bössan. Går rätt bra för mig för en gångs skull :banana
 
Nisse Järnet skrev:

Kom just hem.ö Skall försöka starta steam. Letar annars efter abstruse? Antar jag? Skall bara se om skiten går igång!

EDIT: MEN HELVETESJÄVLASKIT STEAM HAR JU INTE LADDAT NER KORREKT!!!!!!!!!!!!! filhelvetet är korrupt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu vill jag skjuta någon!

GAAAAHHHHH!!!!!!

Jaja, skall försöak hitta nåt annat lite snabbt....

Edit 2: 40 minuter....... Kul..... Är det någon som sitter o fortsätter leka?
 
Last edited:
t-rex skrev:
Kom just hem.ö Skall försöka starta steam. Letar annars efter abstruse? Antar jag? Skall bara se om skiten går igång!

EDIT: MEN HELVETESJÄVLASKIT STEAM HAR JU INTE LADDAT NER KORREKT!!!!!!!!!!!!! filhelvetet är korrupt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu vill jag skjuta någon!

GAAAAHHHHH!!!!!!

Jaja, skall försöak hitta nåt annat lite snabbt....

Edit 2: 40 minuter....... Kul..... Är det någon som sitter o fortsätter leka?

Vi var fem st som spelade tills nu, du hade behövts, din slöhög!
 
Dra av en räka här när du e klar så jag kan jag hoppa in om du vill testa skiten :)
Tack för god match ni andra!! Jag tar alltid sån tid på mig at värma upp :3freak
Eller så kan jag inte lira Oljesheikbanorna.... :crash
 
abstruse skrev:
Kul var det också. :brynad


Jaja. Nu funkar det för mig oxå. Verkar vara ganska ok o buggfritt. Ladda och kör alla! Tittar in på sh en sväng alldeles innan midnatt, annars är det i morgon som gäller?
 
t-rex skrev:
1.Nisse Jääärnet
2. abstruse
3. t-rex
4. mmm (han vet bara inte om det)
.
.

mjaha ja, härligt att big brother tar mina initiativ :rolleyes:. men men, vill ni ha pisk så jeflar ska det väl kunna ordnas. :crash. Fast det låter väl som om jag skall halka med på ett bananskal så borde väl övrigas familjemedlemmar oxå stå med på listan....ABSTRUSE FIXA!! :hej

Aja, ska försöka vara med ngn kväll å visa er hur man gör :rolleyes:
 
1. Nisse Jääärnet
2. abstruse
3. t-rex
4. mmm (han vet bara inte om det)
5. acrid
6. Biifer (alltid redo ;) )
 
cs

Vart kan jag tanka ner CS.?? kommer inte in på hubben kräver anv och kösen juh.?? vill ha CS kör mycket BHD nu.........
 
jag har nyligen installerat steam och får nästan inga knappar att fungera när jag är spectator. t.ex tab för spelarlistan eller y för att chatta.

Vad gör man åt detta!
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top