Cralle på radio nu!

Vem är Kent Karlsson?(säger jag som såg TV4as urusla Veidec-program igår....

Mattias skrev:
Vad pratar ni om? Nu har jag missat nåt, här.

Inför loppet

Budda till Cralle: Vem av mina favoriter här tror du kommer vinna?
(Budda hade plockat Cralle, F. Janson, och J.Lindström som favoriter till segern)
Cralle svarar: Kent Karlsson!
.....varvid alla brister ut i gapskratt.... och jag fattar inte något.

Chrille skrev:
Inför loppet

Budda till Cralle: Vem av mina favoriter här tror du kommer vinna?
(Budda hade plockat Cralle, F. Janson, och J.Lindström som favoriter till segern)
Cralle svarar: Kent Karlsson!
.....varvid alla brister ut i gapskratt.... och jag fattar inte något.

Säkert han som kör pace-car :D

/ Viper - som gissar.

Utrett.

Cralle säger att han sa "Kent Andersson".
Men han KAN ha sagt "Kent Karlsson", eftersom han har en kompis som heter så. Kent Karlsson har en pappa som har tävlat samtidigt med Kent Andersson, vilket ändå gör det hela lite halvlogiskt nånstans, kanske. Eller inte.

Karlsson eller Andersson är lika obekant. Känns som ett skämt för den inre cirkeln....Som om vi skulle kalla en NSB-pilot för 'Mr Maloy' eller något.

Kent Andersson BORDE du känna till. Världsmästare i roadracing, säger det dig något?

världsmästare 350 1974 kanske vilket var det underbara året jag föddes....

Inte ett smack! Men samtidigt kan du fråga vem som hade titeln innan Doohan och jag vet fortfarande inte svaret...

Faktakunnande om sånt här klarar jag inte av. Jag har ¨ntligen lärt mig namnet på vår egen klubbs världsmästare...det tog bara tre år.

Chrille skrev:
Inte ett smack! Men samtidigt kan du fråga vem som hade titeln innan Doohan och jag vet fortfarande inte svaret...

Faktakunnande om sånt här klarar jag inte av. Jag har ¨ntligen lärt mig namnet på vår egen klubbs världsmästare...det tog bara tre år.

Det blir lättare för dig att komma ihåg vinnaren av R1000 2003, mig känner du redan.

Den stockholmska motsvarigheten till Metro, Stockholm CITY, skrev en HEL sida om Cralle!

Läs här på "mittuppslaget":
http://www.city.se/city.pdf

"Tuffguy som säger det han menar"

EDIT// Observera att detta är dagens tidning som länken länkar till, imorrn länkar den till den dagens tidning. Pass på! (filern är förresten mellan 5-10 mb stor och du behöver Acrobat Reader)

Men vafan! Har jag inget att göra på dagarna eller, gå i skolan kanske??? Tydligen inte...

Nej, nu ska jag ut och åka hoj! Ni som sitter på jobbet med kaffe i handen kan ju ta och läsa igenom detta om ni orkar. Varsågod:

cralleballe.jpg

Nyheter
Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...