Zinik
Kaizen
Ser jävla elak ut!
Tack för i helgen btw!

Tack för i helgen btw!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet problemet med dina bromsar.
Du använder dom ju inte![]()
Låking good =D
Nej jag hade ingen laptimer men när jag jämförde mitt tempo med några av de andra så gissar jag att jag körde på 1.05-1.06.Fick du några fria varv och tider på desamma? .
Med knät i backen når jag inte ner till yttre fotpinnen. Blev att hänga av extra mycket![]()
Nej jag hade ingen laptimer men när jag jämförde mitt tempo med några av de andra så gissar jag att jag körde på 1.05-1.06.
Jag fick problem med chatter fram vid stora nedlägg eftersom jag höll för hårt i styret. Går ju inte att nypa fast sig i en motard på samma sätt som en sporthojstank med stompgrips. Med knät i backen når jag inte ner till yttre fotpinnen. Blev att hänga av extra mycket
Hann inte pusha så mycket. Var ju bara en halvtimme körning på torrt
Jäkligt synd att ingen stod med kamera i Sviestadböjen. Hade varit riktigt kul med en bild när man knäskrapade med Monstret
Vad kör ni för däckstryck i Michelin sm-däck?
Bra svar! TACK!Annan styrkrona (mindre offset) ger oxå betydligt bättre känsla och kör egenskaper. Fast det är inget jag skulle rekomendera att lägga pengarna före man byggt om resterande delar av chassit.
Problemet när man åker RR-stil är ju just det du beskriver att man bli hängade i armarna. Man vill ju dessutom ha tryck på yttre fotpinnen för att få bättre grepp. Tricket är att sitta relativt långt fram och knäna mot tanken, lätt bakåt låtad så fördelar så mkt av kraften som möjligt "ner i cykeln" istället för mot styret. I kurvan räcker att luta med i samma vinkel som cykeln eller bara något mer.
Oavsett fabrikat/modell är standard tryck 1,6 som utgångspunkt för de flesta. Sen kan man laborera lite mellan 1,55 till 1,7 beroende på bana och förhållande. För ren asfaltsåka skulle jag sakta på Dunlop alt. Goldspeed som av min erfarenhet håller bäst för dessa typ av banor. Soft fram (alltid, i princip) soft eller medium bak.
Hur får du upp den i 170? Måste vara slö isf. Min GPS visar knappt 150 max men har ju bra klipp ditHej
Måste bara få tala om att jag älskar när du seglar förbi RR hojarna med en gammal ombyggd crossåker ju skälv på en yamaha yz250wr 2T som toppar ca 170+km,, Mera filmer o ett stort gratis till en som det verkar my bra fungerande 2T leksak..
mvh
Bra svar! TACK!
Jag vet inte om du känner igen chassit eller startnr 161? Det är ett gammal SM-racechassi så det är inte crossfjädring. Den är riktigt hård i gaffeln och styrkronorna är bytta till TAG. Jag vet inte om de ändrat offset nåt iof. Köpte den med Brembobroms o allt. Det som behövs är väl renovering av stöten nu. Ska det i extra olja eller nåt då?
Tack för däcktrycket. Jag hade 1,7 kg fram varmt. Lite lågt nästan alltså men ganska nära.
Eftersom det bara är en leksak så kommer jag inte byta fälgar
Får se om jag kan lära mig den där körtekniken...Kom och visa mig!
Var köper jag beg Goldspeed? Bor centralt i södra Sverige men ska ju till Karlskoga på Bikeweek och Stockholm efter det så man reser lite med kärra då...
Hur får du upp den i 170? Måste vara slö isf. Min GPS visar knappt 150 max men har ju bra klipp dit![]()
Bra svar! TACK!
Jag vet inte om du känner igen chassit eller startnr 161? Det är ett gammal SM-racechassi så det är inte crossfjädring. Den är riktigt hård i gaffeln och styrkronorna är bytta till TAG. Jag vet inte om de ändrat offset nåt iof. Köpte den med Brembobroms o allt. Det som behövs är väl renovering av stöten nu. Ska det i extra olja eller nåt då?
Tack för däcktrycket. Jag hade 1,7 kg fram varmt. Lite lågt nästan alltså men ganska nära.
Eftersom det bara är en leksak så kommer jag inte byta fälgar
Får se om jag kan lära mig den där körtekniken...Kom och visa mig!
Var köper jag beg Goldspeed? Bor centralt i södra Sverige men ska ju till Karlskoga på Bikeweek och Stockholm efter det så man reser lite med kärra då...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |