Covid-19 viktig information!

Den trista sanningen verkar vara
View attachment 521899
att det är större risk för cancer om man är vaccinerad mot Covid än om man inte är det.
Kanske jag förhoppningsvis gjort rätt då jag nöjt mig med 3 Covid vaccin sprutor.
När jag ser ovan diagram ! Tack för det Two stroke man ! :Bugar

Man ska inte dra allt för stora slutsatser av en enda publikation åt något håll. Jag föredrar att vara försiktig i största allmänhet med saker som inte testats ordentligt, vare sig det är vaccin eller maskiner.

Jag har varit tillräckligt många år bland forskare för att inte lita på allt bara för att det är publicerat. Därav hade jag redan från början lite svårt att lita på auktoriteter som stod och predikade hur bra allt var. Och desto bättre "produkt" dom påstår sig ha desto mer misstänksam blir jag.

Vi får väl vänta och se vad andra forskare säger. Jag är i alla fall tacksam för att jag inte föll för trycket att vaccinera mig.

Jag hade två feberdagar när jag var smittad, dock var jag trött jäkligt många veckor efteråt.
Men jämfört det med de som tog vaccinet och fick ligga hemma med feber dagen efter.
Två vaccinationer gav dem lika många sjukdagar från som vad jag fick av smittan.

Nyheter
Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026