Sir Kurtock
Bild på käringa
Det är inte mitt problem...Jag har lite svårt att koppla det till något speciellt datum enligt numerologi som har att göra i Covid19 tråden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte mitt problem...Jag har lite svårt att koppla det till något speciellt datum enligt numerologi som har att göra i Covid19 tråden?
Så du erkänner att ditt kryptiska numerologi experiment med ett datum tidigare i tråden inte hade någonsomhelst betydelse för tråden?Det är inte mitt problem...
Tack för din åsikt men det ändrar inget saken ifråga!Så du erkänner att ditt kryptiska numerologi experiment med ett datum tidigare i tråden inte hade någonsomhelst betydelse för tråden?
Annars kan du ju påvisa vilken betydelsefull händelse som inträffade den 23 augusti och bevisa att din numerologi fungerar
Tack för din åsikt men det ändrar inget saken ifråga!
Definiera ordet "normal"... Och vilka "alla" du frågat syftar på.?? Det är "bara" sisådär lite drygt 7,5 miljard människor på jorden..Alla normala människor vet ju att numerologi är bluff, men du gick all in och förlorade...
N = 14Nog? Så du vet inte?
Vad är det du vet?N = 14
O = 15
G = 7
1 4 1 5 7 => (1+4) (1+5) (6+1) => (1+4+1) (1+5)(6) => 666
Nu vet jag.
7 = 6 + 1, ettan trivdes bättre längre åt vänster.Vad är det du vet?
Var kommer den tredje ettan ifrån.? Och siffran 6? Och vart tog siffran sju vägen?
Det enda som är rätt är bokstav nummer i alfabetet.
Och oavsett om man separerar/adderar är svaret 9.
Ett kraftlöst försök...
Vad innebär de olika färgerna på graferna?Jag tror vi haft länk i tråden till Dr Campbell där han diskuterar överdödligheten nu när vi borde ha en underdödlighet till följd av att många av de svagaste borde ha dött under pandemins period av överdödlighet.
Så här ser det ut i Sverige just nu. Jag har inte räknat men rent statistiskt sett ser det ut att fortfarande ligga inom standardavvikelsen. Bara det inte fortsätter uppåt.
28 dagars glidande medelvärde.
Vad innebär de olika färgerna på graferna?

Var är 2020?
Försöker du att uppfinna nummerlogin på nytt.?7 = 6 + 1, ettan trivdes bättre längre åt vänster.

Men 666 kubik kan du väl inte prata bort?![]()
Varför skulle jag göra det?
Men men... Låt oss "leka" med talet 666... innan vi börjar vill jag klargöra att siffran 6 är ofullkomlig.
Inom viss/a sammanhang säger man "de ofullkomligas tal".
Det är den enda siffra från 1-9 du kan vända och få det till 9 eller till 6.
Då börjar vi: 6+6+6=18
1+8=9
9+9+9=27
2+7=9
Fortsätter och gör nummerlogi av 23 Augusti
2+3=5
5+8=13
13+5=18
1+8=9 (Ofullkomlig)...
Skrev tidigare inlägg att 23 Augusti har inget med nummerlogi att göra... Sant eller falskt.?

Då ska vi se, en ny 'variant' på gång. Och den är min, bara MIN, .. än så länge. Vi kan kalla den "september-22 mutationen".
Fick denna diagnos i tisdags. Har varit krasslig i nästan tre veckor nu så jag gick till vårdcentralen.View attachment 476352
Någon i familjen kanske kan köra ett pcr-test?Jag har dragist med en förkylning i snart tre veckor, men ingen hosta, två perioder med feber, kände mig på bättringsvägen emellan men tji fick jag.
Jag snorar och nyser speciellt när jag lägger mig.
Det lustiga är att ytterligare tre familjer omkring mig har haft samma, en förkylning som har kommit och gått.
Jag har dragist med en förkylning i snart tre veckor, men ingen hosta, två perioder med feber, kände mig på bättringsvägen emellan men tji fick jag.
Jag snorar och nyser speciellt när jag lägger mig.
Det lustiga är att ytterligare tre familjer omkring mig har haft samma, en förkylning som har kommit och gått.

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |