During mass IVM treatments in Peru, excess deaths fell by a mean of 74% over 30 days in its ten states with the most extensive treatments. Reductions in deaths correlated with the extent of IVM distributions in all 25 states with p < 0.002.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
During mass IVM treatments in Peru, excess deaths fell by a mean of 74% over 30 days in its ten states with the most extensive treatments. Reductions in deaths correlated with the extent of IVM distributions in all 25 states with p < 0.002.
Samtidigt är det få av de positiva partierna som tror att det skulle bli liknande protester mot vaccinpass som det blivit i länder som Frankrike.
– Vi har ju sett att man har kontroller på ett sätt som jag inte tycker att vi ska ha i Sverige. Det här ska ju snarare vara en frivillighet och en möjlighet, säger Moderaternas socialpolitiska talesperson Camilla Waltersson Grönvall.
FHM lyder under Regeringen och FHM säger ingenting som kan kosta utan godkännande av husse ? !Av alla smittade har 5 % blivit sjuka. Siffror som FHM vägrar att lämna ut. Men det finns att andra vägar att få reda på fakta!! Någon/några tjänar miljonbelopp på att dölja fakta! glad att jag inte är boss över FHM eller Socialstyrelsen!!
VEM VILL VARA BOSS ÖVER DÅRAR?
Av alla smittade har 5 % blivit sjuka. Siffror som FHM vägrar att lämna ut. Men det finns att andra vägar att få reda på fakta!! Någon/några tjänar miljonbelopp på att dölja fakta! glad att jag inte är boss över FHM eller Socialstyrelsen!!
Pfizer raised the price of its Covid-19 vaccine by more than a quarter and Moderna by more than a tenth in the latest EU supply contracts as Europe battled supply disruptions and concerns about side effects from rival products.
Problemet är att 5% sjuka av Sveriges befolkning är ca 500000 människor och Sverige har bara plats för ca 20000 patienter på sjukhusen.Av alla smittade har 5 % blivit sjuka. Siffror som FHM vägrar att lämna ut. Men det finns att andra vägar att få reda på fakta!! Någon/några tjänar miljonbelopp på att dölja fakta! glad att jag inte är boss över FHM eller Socialstyrelsen!!
Av alla smittade har 5 % blivit sjuka. Siffror som FHM vägrar att lämna ut. Men det finns att andra vägar att få reda på fakta!! Någon/några tjänar miljonbelopp på att dölja fakta! glad att jag inte är boss över FHM eller Socialstyrelsen!!
För om vi (eller bara de ovaccinerade !?) överbelastar sjukvårdenJag förstår inte riktigt det där med vaccinpass?
Om vi öppnar upp samhället så är ju vi vaccinerade hyfsat skyddade vad det verkar.
Vi behöver ju inte skydda vaccinerade mot ovaccinerade sas.
Och om man som ovaccinerad vill "chansa" på att röra sig ute bland vaccinerade så gör det.
Den enda brasklappen är att vi inte vill överbelasta sjukvården eller fylla IVA-platserna oavsett om man är vaccinerad eller inte.
Men jag kanske missar någon parameter?
Visst, överbelasta sjukvården är det vi inte vill.För om vi (eller bara de ovaccinerade !?) överbelastar sjukvården
så slår restriktionerna till igen
och då rasar världen samman för alla som lever på att samla mycket folk tätt !
Biografer
Teater
Fotboll
Handboll
Ishockey
osv
med andra sporter med betalande publik
Köpcentrum
Nöjesparker
Resturanger ska slå igen 20:00
Fastighetsbranschen (dvs Bankerna för de flesta fastigheter är väl bankägda, "ägarna" är förvaltare åt banken.
osv.
För om vi (eller bara de ovaccinerade !?) överbelastar sjukvården
så slår restriktionerna till igen
och då rasar världen samman för alla som lever på att samla mycket folk tätt !
Biografer
Teater
Fotboll
Handboll
Ishockey
osv
med andra sporter med betalande publik
Köpcentrum
Nöjesparker
Resturanger ska slå igen 20:00
Fastighetsbranschen (dvs Bankerna för de flesta fastigheter är väl bankägda, "ägarna" är förvaltare åt banken.
osv.
He, nu väntar vi bara på den resistenta varianten så tar vi om samma resa under de nästkommande 1-1/2 åren.Sen hörs vi igen vid nästa pandemi 2024 eller så.
Ja då var pandemin över för den här gången.
Först hur Sverige's sjukvård klarar slutet 2021, början 2022 för det verkar ju som det här viruset är ett vintervirus.Sen hörs vi igen vid nästa pandemi 2024 eller så.
(eller var det inte så enkelt?)
Fattar långsamt, jag alltså.Kan vi inte hoppa direkt till slutstationen med socialt kreditsystem på en gång ist. Bara få det överstökat.
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”