Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vem bryr sig? Du.? Vill du ha "likes"?Länka till Läkemedelsverket via en Facebook-sida, vad får man för det, likes?
haxors;//l.facebook.com/l.php?u=haxors;%2F%2Fwww.lakemedelsverket.se%2F4a73e5%2Fglobalassets%2Fdokument%2Fbehandling-och-forskrivning%2Fcoronavirus%2Fmisstankta-biverkningar%2Fvaxzevria-fd-covid-19-vaccine-astrazeneca-handlagda-rapporter-om-misstankta-biverkningar-2021-09-22.pdf%3Ffbclid%3DIwAR3OZ2mF23g84o5WX1cT4kWAGWOhdNDgu194OvmnjRbdH1q2la85I6naDFk&h=AT3eJEOdi5NQQ3KKwOH3dt8mPMrgUdfVhF9K2rHAPTPEdgDt5n8ZOuzQ4765uy4gBKe_DvonguRQcHsEBAlNQUJHYejD-vMLK1OmKRm2fbrM7E8wCW9qNsUn_88RBpQYsWZI&__tn__=-UK-y-R&c[0]=AT0txU_7579bqc2gN6j_dz8TVPIVeSyQN3F_T0aiZVZiFXLMiHGdKLSHA-9NmvMPfmYur8dMz7lwkpqtfQ6M3tqiA0Sj_Rc43wSYxXjBn2X6F8YJ64yMcr2WxXZgZd5_LFqYM6QTt4EM8VsYCbxn3awJzfPE7MTs9RZ_XWV-9e2OK9hezX7a5k7jvo0V7PIAMZBtoCqndRtawaRYNg
Att jag yttrade mig beror på att jag blockerar sociala media i min DNS och fick ett felmeddelande att sajten inte kunde hittas. Läkemedelsverket är inte blockerat i min DNS men kunde trots skenbar korrekt url-länk kunde informationen inte visas - för mig. Ibland fungerar inte "Ingorera" här på SH då någon annan icke-ingorerad citerar på ett intressant sätt övertar ibland nyfikenheter, som i det här fallet.Vem bryr sig?
Huruvida "trots skenbar korrekt url-länk" inte kunde visas för dig kan jag inte hjälpa. Men varför inte försöka med att gå in på Läkemedlsverket hemsida?? Det du säger om länken med detta är att du inget sagt, än mindre bevisat att ditt påstende är korrekt.Att jag yttrade mig beror på att jag blockerar sociala media i min DNS och fick ett felmeddelande att sajten inte kunde hittas. Läkemedelsverket är inte blockerat i min DNS men kunde trots skenbar korrekt url-länk kunde informationen inte visas - för mig. Ibland fungerar inte "Ingorera" här på SH då någon annan icke-ingorerad citerar på ett intressant sätt övertar ibland nyfikenheter, som i det här fallet.
Jag kör manuell ignorering. Fungerar klockrent, jag går bara vidare när något ointressant dyker upp!. Ibland fungerar inte "Ingorera" här på SH då någon annan icke-ingorerad citerar på ett intressant sätt övertar ibland nyfikenheter, som i det här fallet.
Betyder det att du har ALLTID rätt..?Jag kör manuell ignorering. Fungerar klockrent, jag går bara vidare när något ointressant dyker upp!
"Utan tvivel är man inte klok"
Tage Danielsson
"Man måste vara frisk för att orka bli sjuk" <tm brinken med förmodad borrelia och bells pares>"Utan tvivel är man inte klok"
Stämmer inte. Man kan bli sjukare utan att vara frisk lr..?"Man måste vara frisk för att orka bli sjuk" <tm brinken med förmodad borrelia och bells pares>
Du har en poäng där!! Jag släpper detta.-Såja pojkar, nu börjar ni faktiskt bli lite väl tramsiga va .. ?![]()
Själv hoppas jag detta tas på fullaste allvar. Utan smak och lukt känns livet lite tråkigare. När jag var sjuk var min smak och lukt helt borta 1-2 veckor och sen kom den delvis tillbaka. Efter ca 6 månader var den i det stora hela helt återställd.![]()
Ny mottagning i Huddinge ska ge luktsinnet tillbaka efter covid-19
I slutet av september öppnar landets första mottagning för personer som drabbats av lukt- och smakbortfall efter covid-19, på Karolinska i Huddinge. – Håller besvären i sig i flera månader finns det anledning att kontakta vårdcentralen för en remiss, säger Pär Stjärne, överläkare och professor i...www.svt.se
Nu är det konstiga siffror igen.Ännu en konspirationsteoretiker. Eller? När ska ni inse hur lurade ni är? 0,05% av världens befolkning har dött med C-19 och det är 2,4% risk att ens få det. Och detta är statistik med ett helt värdelöst test.
Ja, vem tror ännu att vaccinet är vägen ur detta? För den konspirationsteorin hoppas jag alla vaknat från.
![]()
Professor: Läkarförbundet bryter mot lagarna gällande covidinjektionerna - NewsVoice
Bästa Läkarförbundet!newsvoice.se
Nu är det konstiga siffror igen.
2,4% risk att få det!? I min bekantskapskrets är det ca 50% som har haft det, och om vi kollar Sverige i stort så har vi drygt 10% konstaterat smittade av befolkningen. En siffra som med största sannolikten är mycket lägre än verkligheten eftersom inte alla smittade testats.
Kanske det, men den globala siffran är ju helt irrelevant, så varför ens använda den?2.9% av världens befolkning har haft bekräftad covid, och 0.06% har bekräftats döda med covid. Så han utgår väl från några globala siffror som är från gissningsvis juli, och missar att en massa länder inte ens testar.
Kanaske det, men den globala siffran är ju helt irrelevant, så varför ens använda den?
Killen tror att covid-19 inte är värre än en säsongsinfluensa och att vaccinet är magnetiskt, något som har motbevisats några tusen gånger. Att han inte klarar av att räkna procent känns som det lilla problemet i sammanhanget.Nu är det konstiga siffror igen.
2,4% risk att få det!? I min bekantskapskrets är det ca 50% som har haft det, och om vi kollar Sverige i stort så har vi drygt 10% konstaterat smittade av befolkningen. En siffra som med största sannolikten är mycket lägre än verkligheten eftersom inte alla smittade testats.
En av kommentarerna sammanfattade artikeln väldigt bra. "excess mortality data on ourworldindata, Sweden is now on position 97 (where 109 is the best)."Det ligger mycket i detta.
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |