Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag inte läst länken, men falska positiva kan ju leda till att människor tror att dom haft skiten och är immuna, och sedan går dom omkring som stålmannen och tror att dom är safe, vilket kan leda till att dom smittat och smittar vidare...
Ännu värre blir det ju då om det är en person i en riskgrupp som tror att dom redan har klarat av skiten...
Jag kan inget om testmetoderna men vi kunde läsa ganska tidigt om misstro till testerna då de ger svar på så kort tid jämfört mot andra tester. Något man ändrat på?
Minns även att Elon Musk skrev något:
View attachment 457705

Vad tror ni om viruset är tillverkat i laboratorium. En konspirationsteori bland andra eller![]()
Ytterligare en sida för "sanningssägare".
Går man till första sidan är där fullt med artiklar som förnekar virusets existens, att den globala uppvärmningen är en bluff, att växthuseffekten inte finns, e.t.c.
Komiskt också att de lyckas förväxla de antigenbaserade snabbtesterna med PCR-tester.
Synd att jag inte sparade omslaget från min kebabrulle, det hade kunnat bli en fin mössa...
Det jag skrev var alltså ett medhåll och inte ett motargument. Jag försöker förstå varför Tegnell agerar som han gör, inte försvara honom. Så jag antar ditt utbrott är riktat mot Tegnell
Tegnell är ju i grunden läkare. Kanske har han fastnat i det skråt lite för mycket och skulle behövt komplettera med andra perspektiv i den roll han har idag.
Vem vet om de städat upp och vem litar på Kina?
Den läckta interna rapporten från Wuhan beskrev att två städer väster om Wuhan först började rapportera konstiga sjukdomsfall innan Wuhan gjorde det. Det reportage som nu går på BBC visar motsträvigheten från kinas sida över att bli granskade. Vi lär nog aldrig få veta sanningen om dess ursprung - eller vem som olovlingen nyttjade lösenordet SolarWinds123.
All animals are equal but some are more equal than others.
https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/bilderna-avslojar-har-julbesoker-lofven-gallerian/
Misstänker nu att syftet med den nya lagen som ger regeringen befogenheter att med tvång stänga ner verksamheter är liknande som när Göran Greider ville ha en sockerskatt för att få bukt med sin egen övervikt.
Att skärpa sig och ta ansvar vet inte svensken vad det är för något. Vi är tofflade av staten sedan tiden i livmodern.
https://www.gp.se/debatt/tegnell-kvalificerar-sig-inte-ens-som-hobbyepidemiolog-1.39302498
Det är ironiskt att Tegnell nyligen summerade pandemiåret med ordet hobbyepidemiologer när det är de myter som han och hans myndighet har spridit som har lett till de för jämförbara länder unikt katastrofhöga dödstal som Sverige har, skriver bland andra Gunnar Steineck, senior professor i klinisk cancerepidemiologi.
svårt att se att han själv ens skulle kunna kvalificera sig som en hobbyepidemiolog
Vad tror ni om viruset är tillverkat i laboratorium. En konspirationsteori bland andra eller![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |