Under ett samtal med min chef råkade jag nämna att mina kära kollegor inte vet hur man använder en dator och att detta borde dom lära sig.
Min chef tyckte då att jag ska lära dom data!!
Vissa av personerna har gått datakurser men vet fortfarande inte hur man startar en data eller någon aning om hur man använder en mus.
Vissa kanske kan men dom vågar inte. Vissa lämnar över till någon annan, bara för att slippa själva.
Jag ska sätta ihop ett kompendium och försöka lära dom det viktigaste.
Det svåra kommer bli att lära dom att maila och söka information på internet.
Några tips, gör ett inlägg eller skicka ett pm.
Har redan en del saker som ska vara med men vill ha lite andra ideer också.
Någon som vet vart man kan hitta program som hjälper en att lära sig tangentbordet? Det visas en bokstav på skärmen och sen ska du leta reda på den.
Alla tips är välkommna, jag kommer slita av mig håret innan jag är färdig med alla
Min chef tyckte då att jag ska lära dom data!!
Vissa av personerna har gått datakurser men vet fortfarande inte hur man startar en data eller någon aning om hur man använder en mus.
Vissa kanske kan men dom vågar inte. Vissa lämnar över till någon annan, bara för att slippa själva.
Jag ska sätta ihop ett kompendium och försöka lära dom det viktigaste.
Det svåra kommer bli att lära dom att maila och söka information på internet.
Några tips, gör ett inlägg eller skicka ett pm.
Har redan en del saker som ska vara med men vill ha lite andra ideer också.
Någon som vet vart man kan hitta program som hjälper en att lära sig tangentbordet? Det visas en bokstav på skärmen och sen ska du leta reda på den.
Alla tips är välkommna, jag kommer slita av mig håret innan jag är färdig med alla

Last edited: