Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var det jag syftade på. Inte första gången detta händer...Det kan ju vara annat än just linan det är fel på![]()
Tycker de snålar med servrarna nära på varje race... Var förbannad i höstas så tänkte köra fulstream i år men de laggade lika mycket fast med sämre kvalla så blev tvungen att köpa det där passet i år igenHar MotoGP sedan ett par år och så dåligt det funka idag var det länge sen
Känns lite som 2007 när Stoner drog om Rossi på varenda raksträcka. Texas, Mugello, Motegi, Sepang, Phillip Island, det finns ju en hel del banor med låååånga rakor. Hoppas det inte forsätter såhär, då blir det jobbigt för Yamaha.
Tur att det svänger ofta och då är iaf Rossi snabbMen det är ju förbannat mycke gratis att köra om på rakan.. Säkert jobbigt mentalt att göra svåra omkörningar och veta att på raken tar han mig.
5mbit lina från Telia, duger det för att få HD via videopass?
Mysko!Var det jag syftade på. Inte första gången detta händer...
Tycker de snålar med servrarna nära på varje race... Var förbannad i höstas så tänkte köra fulstream i år men de laggade lika mycket fast med sämre kvalla så blev tvungen att köpa det där passet i år igen![]()
Tror MM hade högsta toppfart. . . . .
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |