Mattias skrev:Idé: Externa micken stoppar du in i luftburken. Där morrar det. Sen får du väl kontakta nån som kan köra asfort på tungelstavägen och köra på bakhjulet medans.
Men Mattias, vad har du gjort med den stackars 600:an?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Idé: Externa micken stoppar du in i luftburken. Där morrar det. Sen får du väl kontakta nån som kan köra asfort på tungelstavägen och köra på bakhjulet medans.
RoLLER skrev:Andra gången testade jag en monomick, semi-proffsig sony mic. du vet myggvarianten.... "intervjumick". Jag fick bort svish ljuden tack vare placeringen (under varvräknaren) Men det är helt enkelt för starkt motorljud vid gaspådrag så det börjar dista![]()
Broder..... En Sony Intervjumic kostar inte 49:90:-Dino skrev:Hmm, jag får testa och isolera micken i något, det kanske fungerar. Vidare kanske det är läge att inhandla en mick för mer än 49:90 också...![]()
fridolina skrev:vissa gasar, vissa bromsar. frida gasar, roller bromsar. som vanligt då![]()
/frida som vill se mera film!! har du inte fixat bilderna från igår?
fridolina skrev:frida gasar, roller bromsar. som vanligt då![]()
fridolina skrev:såg just filmen. ajaj va nära! men man ser ju tydligt att bilen blinkar oxå. åt vänster! så det är bara att va extra uppmärksam! själv var jag nära att göra en likadan tabbe men jag såg att bilisten inte tänkte svänga ut så jag gasade helt enkelt på för att "hinna före". vissa gasar, vissa bromsar. frida gasar, roller bromsar. som vanligt då![]()
/frida som vill se mera film!! har du inte fixat bilderna från igår?
gpf skrev:Hm, hette du inte "frida" på forumet förut? Eller du kanske bara skapar flera sporthoj.com-användare för att öka på upplevt antal medlemmar i Krasch MCK ?![]()
Biifer skrev:SAAB:en gör ju heltklart fel men va ska man göra! Det e ändå bara ensjälv det gör ont på vid en krock! Kortsagt det är bara att ligga på tutan 2 sekunder och skälla som fan på han/hon så kanske han/hon lär sig!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |