Clear Alternatives?

Scinner

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2008
Hoj
Blade -98
Någon som vet var jag kan få tag i en handlare som har dessa baklysen på hyllan? Ska ha ett till en cbr 1000 -04. Helst runt linköping.

Beställ direkt från dom! Du har grejorna inom ett par dar.... Ruskigt snabba på att leverera! Jag Pröjsa med visa-kortet efter att ha kollat runt lite och sett att flera andra köpt därifrån! :tummenupp

Googla på Bröderna Nilsson i Helsingborg. De saluför Clear Alternatives lampor med integrerade blinkers.

Jag köpte dock min direkt från CLear Alt. & hade dem hemma på 3 dagar.

Googla på Bröderna Nilsson i Helsingborg. De saluför Clear Alternatives lampor med integrerade blinkers.

Jag köpte dock min direkt från CLear Alt. & hade dem hemma på 3 dagar.

Jag beställde för 5 veckor sedan från Clear Alternatives och pengarna drog de minsan direkt men något paket har jag inte sett. Inte svarar de på mail heller :mad:
Hmm måste försöka ringa....crap

EDIT
Ringde och de sa att de skulle skicka det igen ??
Denna gång med Fedex så nu har jag ett tracking nr iaf

Last edited:
Jag beställde för 5 veckor sedan från Clear Alternatives och pengarna drog de minsan direkt men något paket har jag inte sett. Inte svarar de på mail heller :mad:
Hmm måste försöka ringa....crap

Piss!! Det låter skumt. Jag vet många som handlat från dem utan problem, prova att ringa vid 16.00 svensk tid så är det morgon runt kl 10.00 för dem.

Piss!! Det låter skumt. Jag vet många som handlat från dem utan problem, prova att ringa vid 16.00 svensk tid så är det morgon runt kl 10.00 för dem.

Jag ringde och då tog det skruv. De hävdade att de hade skickat det så det är väl vårt vördade Posten eller kanske deras USPS som har strulat bort det.
De skickade ett nytt paket iaf denna gång med fedex och tracking nr så jag kunde spåra det. och idag kom det :_)

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back