repan
Gudomlig sporthojare
kan man chiptrimma en hoj? eller trimma den på något annat enkelt (relativt billigt) sätt? kommer snart köra en zx6-rr av 2004 år modell 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
brinckis skrev:kan man chiptrimma en hoj? eller trimma den på något annat enkelt (relativt billigt) sätt? kommer snart köra en zx6-rr av 2004 år modell![]()


yonsson skrev:Bänkning (och "om-mappning") är väl precis samma sak som chipning till bilar bara att man programmerar om det chippet som finns i stället för att byta ut det.
Och dessutom får man ju det skräddarsytt efter varje hoj![]()

yonsson skrev:
Jag har hört att det ska ge c:a 10% om man byter system, filter och mappar om.
yonsson skrev:Dynojet, helsystem och fullflödes-luftfilter
Dreva om kan man ju oxå göra. Onödigt att ha en hoj som gör 300
brinckis skrev:jo det är ju sant men alla säger att zx6rr är tråkig att köra på väg så några extra hästar skulle kanske hjälpa till med låg o mellan registret ... för en zx6rr skall jag ha![]()
brinckis skrev:jo det är ju sant men alla säger att zx6rr är tråkig att köra på väg så några extra hästar skulle kanske hjälpa till med låg o mellan registret ... för en zx6rr skall jag ha![]()
smiler skrev:Varför köpar men inte en hoj som redan har hästarna, ist för å jaga nåra få för dyra slantar?
Nalken skrev:Varför en RR? och inte en vanlig R?
yonsson skrev:Dynojet, helsystem och fullflödes-luftfilter
Dreva om kan man ju oxå göra. Onödigt att ha en hoj som gör 300
yonsson skrev:Dynojet, helsystem och fullflödes-luftfilter
Dreva om kan man ju oxå göra. Onödigt att ha en hoj som gör 300
brinckis skrev:För jag tänkte köra lite bana också med den och den är ju lite mer anpassad till det. Sen är den snyggare med svart ram o sving och lite ovanlig (1000 ex). Sen finns det mer trim prylar till den
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |