cheyer i trafiken

Jag som blev omkörd av en chey i veckan, måste jag börja supa bakom ratten för att återta prispallen nu?

Löjliga påståenden det där... Vet redan att jag kör bäst i den här stan i alla fall... ;) :tummenupp

spectre skrev:
2096457 Nej du kör inte bäst i den där stan ens om du vore den enda som bodde där.

Såklart att jag gör.... Det är alla runt omkring som har lite svårt i trafiken bara... :yoparty

BTW tror nog att mitt register över tabbar i trafiken är betydligt kortare än ditt... Du är ju trots allt bara kille... ;) :banana

Kia skrev:
2096474 Såklart att jag gör.... Det är alla runt omkring som har lite svårt i trafiken bara... :yoparty

BTW tror nog att mitt register över tabbar i trafiken är betydligt kortare än ditt... Du är ju trots allt bara kille... ;) :banana
ja men du är ju lapplisa så vi hatar dig ändå. även om du körde som på räls :hihi :rolleyes:

Två skadade i mc-olycka i Storvreta

2006-04-16

Av:Magnus Quennerstedt
Två personer, en man och en kvinna, skadades i en motorcykelolycka på Ärentunavägen i Storvreta strax efter kl 15.30 på söndagseftermiddagen. Den unga kvinnan som körde mc:n fick allvarliga skador och vårdas nu på Akademiska sjukhusets intensivvårdsavdelning.

Olyckan inträffade när motorcykeln med paret fick möte.
För att undvika en kollision väjde mc:n undan och kom ut i lösgruset, där den vurpade.
De bägge på mc:n undsattes av ambulanspersonal och en räddningsstyrka från Storvreta brandkår. Kvinnan hade fått allvarliga skador, och fördes i helikopter till Akademiska sjukhuset. Mannen på passagerarplats hade undkommit med mindre svåra skador. Även han fördes till sjukhuset för vård.
""""""

21 år, nytt kk.....skit trist, slut säsong...

crashtestdummy skrev:
2096480 ja men du är ju lapplisa så vi hatar dig ändå. även om du körde som på räls :hihi :rolleyes:

Det gör inget så länge jag är älskad av den som betyder nåt i min värld... Har inget behov av att vara omtyckt av nån annan... :tummenupp ;)
Funkar för mig... Dessutom vet jag att jag kör ooootroligt bra, behöver inte nån annans bekräftelse på det heller... bara så länge jag vet att det är så... :yoparty

Kia skrev:
2096474BTW tror nog att mitt register över tabbar i trafiken är betydligt kortare än ditt... Du är ju trots allt bara kille... ;) :banana
Jovars, men sen kör du aldrig tillräckligt fort för att göra några tabbar va...? :tomten

NSR_Martin skrev:
2096526 Jovars, men sen kör du aldrig tillräckligt fort för att göra några tabbar va...? :tomten

*letar efter sin beskyddare* :lol

Njaee.... Va utan körkortet i ett antal månader och vet nu vilket helsicke det är att vara utan.... Så jaa jag tar det rätt lugnt nu... Det är inte värt det.. Jag är alldeles för beroende av körkortet för att riskera det för några statuspoäng bland de coola grabbarna.... ;) :lol

Kia skrev:
2096535 *letar efter sin beskyddare* :lol

Njaee.... Va utan körkortet i ett antal månader och vet nu vilket helsicke det är att vara utan.... Så jaa jag tar det rätt lugnt nu... Det är inte värt det.. Jag är alldeles för beroende av körkortet för att riskera det för några statuspoäng bland de coola grabbarna.... ;) :lol

Äh det spelar väll ingen roll, här har du iallafall ingenting att hämta.

2fast4hjo skrev:

Du har berättat det för oss cirkus 2503 gånger, det räcker nu va. Alla vet att smockan hängde i luften och att han inte hade alla indianer i kanoten.

spectre skrev:
2096540 Äh det spelar väll ingen roll, här har du iallafall ingenting att hämta.

Statuspoäng samlar jag på andra ställen...

"Don't hate me because you aint me..."

spectre skrev:
2096559 Jepp, på lunarstorm. Hur mycket status har du där och hur ofta uppdaterar du?

Nänänä inte min grej att ragga lammkött... :pannkyss

Föredrar att samla mina statuspoäng på ett helt annat sätt än framför datorn...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman