Tjejer bakom ratten!

Jag såg några minuter från den där såpan med dom sämsta bilförarna. :3freak När dom va i nåt P-hus...ja jag säger då det.

Nog för att jag är tjej...men vad fan höll dom på med. Den där unga tjejen o tantalororna. TJING för att INTE möta dom ute i trafiken.

Gjorde dom sig till tro.. :va eller han nån av er flickvänner som beter sig sådär bakom ratten o kan bekräfta att det är på riktigt.

Madhonda skrev:
Jag såg några minuter från den där såpan med dom sämsta bilförarna. :3freak När dom va i nåt P-hus...ja jag säger då det.

Nog för att jag är tjej...men vad fan höll dom på med. Den där unga tjejen o tantalororna. TJING för att INTE möta dom ute i trafiken.

Gjorde dom sig till tro.. :va eller han nån av er flickvänner som beter sig sådär bakom ratten o kan bekräfta att det är på riktigt.

Jag är tveksam till att någon som har körkort kör så jävla dåligt som dom gör.
Dom klarar ju inte någonting på inhängnat område så jag tvivlar på att dom klarat en uppkörning??

MVH Martin

Jag känner genom min syster en ung tjej som ganska nyligen tagit körkort som är helt i klass med Emilia i det där programmet (krockade tre ggr. på en månad bara för för att nämna något), så visst finns det sådana som på något sätt lyckas ta sig igenom en uppkörning.

Jag hade en granne tidigare...
Hon kunde inte köra bilen ut och in i garaget själv (hon provade en gång och skrapade hela sidan på bilen mot dörrkarmen)
Hon kunde inte tanka själv, utan åkte till gubbens jobb, så fick han gå ut och tanka
Hon körde till gubbens jobb, dock EFTER att hon hade gjort dagens alla ärenden, för att fråga varför den röda lampan lyste hela tiden?
(det var dock fel på oljetrycksgivaren, inte slut olja, bara nästan)
Hur många bilar hon backade/körde på på parkeringar är det ingen som vet, eftersom hon själv aldrig brydde sig/märkte något. (dock brukade folk ringa och vara upprörda)
Hon slog ALLTID upp bildörrarna tills det tog stopp i brevidvarande bil, osv....

En kvinna jag jobbade med lånade min bil för att åka ett ärende på lunchen (jag var ny på firman och visste inte vem hon var)
Det visade sig att hennes bil stod på plåtverkstan, hennes föräldrars bil stod på plåtverkstan, och ingen annan lånade ut sina bilar till henne.
Mycket riktigt, när hon kommer tillbaka ska hon parkera bilen på min parkering utanför lunchrummets fönster, jag ser henne komma i väldigt hög hastighet, låsa hjulen, och kana in i fikarumsväggen med en smäll, jag trodde väggen skulle rasa...
Som tur var återtog kofångaren sin forna form (tack SAAB för skumfyllda kofångare) men extraljusen och grillen pajjade, jag fick dock nya grejor av henne.

Jag lumpade med en kille som körde budbil i Stockholm, han hade krockat så många gånger att han tillslut blev av med körkortet (och jobbet hoppas jag).

En annan kille jag känner krockade så mycket/ofta att han inte längre fick försäkra sin bil (annat än trafik) i något bolag, det var tre ordentliga krockar + att han singlade av vägen och voltade, dessutom brann en bil upp efter att han hade fulmeckat.
Allt detta på två år!!!

Visst finns det dom som är sämre lämpade att befinna sig i trafiken, tyvärr ofta tjejer eftersom dom ofta inte kör så mycket själv, utan alltid låter gubben köra, dessutom verkar dom inte ha det i pojkar ofta medfödda intresset för att testa gränser med sina fordon (på gott och ont), dom lär sig aldrig häva en sladd, för dom sladdar aldrig medvetet.
Pojkar ÅAS blir ofta övermodiga och överskrider sina gränser...

Gubbar i keps, taxichaffisar, mobilpratande puckon och kvinnor av alla dess slag har inget i trafiken o göra. Jag ska inte dra alla över en o samma kam.
Men oftast när det händer något, som att någon ligger i vänsterfilen och kryper i 90 fastän det är 110väg så är det en kvinna. Jag tror kvinnor inte kör speciellt mycket bil och därför kanske blir osäkrare, eller så vågar dom inte stampa på gaspedalen.

Jag tycker man kan generalisera så pass mkt att man kan säga: Det finns ingen som kør bra.

I norge är det kaos, ingen blinkar, ingen intar rätt position när dom ska svänga
ingen vet hur man kør i en rondell, ALLA kør før sakta i vänsterfilen.
Det är faktiskt en av orsakerna till att jag flyttar till sverige igen, trafiken är SÄMST.

:ätapiller

undrar vad som rör sig i skallen på en sån person som är så ohyggligt kass på att köra bil...
som föregående tog upp tillexempel.. kvinnan som inte ens kunde tanka, smällde upp dörrar osv.. inser de inte att de e fruktansvärt efterblivna? å varför frågar de inte hur de ska göra/lär av sina misstag?

såg också på dedär programmet om kass bilförare nån gång. de va nån vägg av pappkartonger de skulle bromsa framför å greja. fruntimmrena de höll upp händer för ögonen å gallskrek, de backade över mätutrustningen, de klarade inte å växla pga att de va så hyperkoncentrerade på en lampa som skulle visa när de skulle bromsa osv.. killarna va inte mkt bättre
men den som tar priset är en tjej som kommer körande, lampan börjar lysa (då ska hon stanna) hon börjar gallskrika å fnittra, hon släpper ratten å håller händerna för ögnen.. tror tillomed hon började lipa.. hur kan sånna få körkort ens???

Bikerbitch skrev:
Gubbar i keps, taxichaffisar, mobilpratande puckon och kvinnor av alla dess slag har inget i trafiken o göra. Jag ska inte dra alla över en o samma kam.
Men oftast när det händer något, som att någon ligger i vänsterfilen och kryper i 90 fastän det är 110väg så är det en kvinna. Jag tror kvinnor inte kör speciellt mycket bil och därför kanske blir osäkrare, eller så vågar dom inte stampa på gaspedalen.

Faktiskt. Då någon backar utan att se sig för, byter fil utan att kolla, ignorerar utfartsregeln eller vilket vanligt men jobbigt trafikfel som helst så kan man ge sig fan på att det är en man över 50 eller en kvinna mellan 18-100 :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman