Elffors
Tibnor är min speedshop...
- Gick med
- 21 Aug 2008
- Hoj
- , Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Idag som så många andra dar stank min verkstadschef sprit, inte gammalfylla utan det stack till i näsan när jag pratade med honom. jag frågade -Tog du bussen idag?
_ja, hurså?
-Du luktar, lite idag.
_Va faan menar du med det!?
-Jo, du luktar sprit.
_ja,jo, det blev nog några öl igår..
Skitsnack tänkte jag, du drog nog i dig en kvarting på bussen imorse, men jag sa inget, för svensk som man är räds man ju en öppen konflikt.
Vad ska man göra?
problemet är ju välkänt på företaget, så om man går in till högste chef är det ju inget nytt man kommer med, utan nåt han valt att ignorera i många år.
Att brotta ner honom och trycka i han antabus med jämna mellanrum är ganska opraktiskt.
Pratade med några jobbarkompisar om det, men de tycker "DOM" måste göra något åt det.
Vilka är "DOM", det är ju vi.
Nån som har erfarenheter att hantering av liknande situation?
_ja, hurså?
-Du luktar, lite idag.
_Va faan menar du med det!?
-Jo, du luktar sprit.
_ja,jo, det blev nog några öl igår..
Skitsnack tänkte jag, du drog nog i dig en kvarting på bussen imorse, men jag sa inget, för svensk som man är räds man ju en öppen konflikt.
Vad ska man göra?
problemet är ju välkänt på företaget, så om man går in till högste chef är det ju inget nytt man kommer med, utan nåt han valt att ignorera i många år.
Att brotta ner honom och trycka i han antabus med jämna mellanrum är ganska opraktiskt.
Pratade med några jobbarkompisar om det, men de tycker "DOM" måste göra något åt det.
Vilka är "DOM", det är ju vi.
Nån som har erfarenheter att hantering av liknande situation?
..