petta59
Ny medlem
Det går inte alls bra. Körde fast med elen i våras
Ligger lite utanför mitt kunnande, blir mycket tänkande
Lite för många färger att hålla reda på. Har haft andra saker att göra under sommaren. Men nu är det höst, så det blir nya tag. För någon som kan är det kanske en timmes jobb, medans jag har 20 timmar kanske.
// Peter
Ligger lite utanför mitt kunnande, blir mycket tänkande
Lite för många färger att hålla reda på. Har haft andra saker att göra under sommaren. Men nu är det höst, så det blir nya tag. För någon som kan är det kanske en timmes jobb, medans jag har 20 timmar kanske. // Peter

. Håller på med det j-la el. systemet. Köpt kablar som ska anslutas till datorn. En bit kaka kan man tycka, bara knappra in lite siffror hit o dit. Och sen starta. Men vart hämtar man dom? INTE PÅ INTERNET I ALLA FALL. Har ett GSXR instrument från 06, kablage från samma. klippt alla kablar som går till ECU:n efter som jag har en Adaptronic som ska styra sprutet. Får allt att funka ( så här långt) utom tempen i displayen för vad jag förstår så kommer den infon via Ecu. Hittar ingen annan ingång enl. schema till GSX:en.
Hur som så är det närmare en reg. bes. än det någonsin varit
Ha det Bra alla på detta forum.
Ska ta slangarna till firma och få dem kortade.

. Är det någon som har koll på hur stora spridarna till GSXr 600 K6 är? Finns ett förinlagt värde i Adaptroniken på 300cc. Tror det är för mycket. Försökt Googla, gick inge bra. Tacksam för en sådan uppgift.
. Sen så är det tuning som gäller