CBR 900 stulen i Linne (Göteborg)

mattsster

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM DUKE 690 2010
Blir så jälvla förbannad! Nu har något jävla low life stulit min hoj som jag slitet med hela vintern. Detta inträffade mellan söndag(18/7) natt och idag tisdag (20/7) på övre husargatan i Linnestaden (Göteborg).

Den dumma jäveln har synts idag åkandes på mölndalsvägen. Min mor och far som av en slump var ute med bilen lyckades till och med ta en bild av tjuven på min MC.

Har endast trafikförsäkring så vädjar nu till er att hålla ögonen öppna då hojen är riktigt lätt att känna igen.

Ser ni den ring mig 0707-283002 eller polisen
Edit: OBS! Posta inga upplysningar eller tips här. PMa eller ring mig i första hand. Bättre bilder på tjuven finns på sida 2)
REG AWC 048

Info
*CBR900RR -96
*Ombyggd med -03 fireblade bakdel (vit med ett skrap på vänster sida)
* Blå fotpinnar
* slitet kolfiber helsystem.
* orange fälgstripes

bild 1 min hoj, bild 2 tjuven på hojen.
P6230485.jpg
tjuv.jpg
 
Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Fy faan vad surt.:brinnerup:mad: Jag ber att få beklaga sorgen! Hoppas det reder upp sig och att idioten får sina fiskar heta!:gnissla
 

hs01jowe

Rocker
Gick med
8 Feb 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Triumph Bonneville T100 Såld 2014
Fyfan vad segt, riktigt bra bild dock! Kläderna är ju lätta att känna igen då det lär vara tjuvens "vardagsmundering" ser det ut som..
 

SwedB

Nu utan fegrand
Gick med
25 Apr 2006
Ort
Solna
Hoj
Suzuki SV 1000S -04 - Rör ej!
Jävla korpar.. Surt som f-n. Hoppas det löser sig fort!
Känns ändå som att du kommer att återfinna denna. Frågan är bara i vilket skick. :gnissla
 

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Hoppas det löser sig!
Ser ut som en turkskurk... (Givande jag vet...)
Tror också som föregående att denna hojen kommer påträffas snart igen... men hel vet i fasiken :/ om inte kan vi hoppas han har äckligt ont...
 
Gick med
18 Apr 2009
Ort
kinnekulle
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
Ser ut som en jävla knarkare .. Tycker nästan det ser ut som att kanylen sitter kvar i armen på den där jävla GÄDDKÄFTEN...:mad:
 

mattsster

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM DUKE 690 2010
mm, hoppas han dör... zoomar man in lite så har han en alpinestar jacka ser det ut som, och skor är ju ett bra sätt att identifiera folk om man han någon misstänkt
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Fyfan va trist, men dina föräldrar försökte inte skugga honom?
Hade ju kunnat vara en bra idé, sen ringa polisen & meddela var den står...
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Snygg hoj, synd det som hänt. Hur fan kan man var så jävla dum att man kör rundor på en stulen hoj? Hoppas det löser sig och att den inte är sönderkörd då... Lider verkligen med dig. Skit att man aldrig kan få ha grejorna i fred...
 

mattsster

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM DUKE 690 2010
Fyfan va trist, men dina föräldrar försökte inte skugga honom?
Hade ju kunnat vara en bra idé, sen ringa polisen & meddela var den står...

Jo men de blev ju lite shockade av att se min hoj innan vi visste att den var stulen. Pappa vrölade åt honom, vart han hade fått tag i hojen. När han märkte detta körde han bara mellan några bilar och försvann. Klart man kunde handlat på 1000 sätt men i stridens hetta...

men som sagt, för folk som hänger här är det nog inte så svårt att känna igen hojen om man ser den. Är ju inte jätte många bladar med 954 bak oavsett om han lackar om den eller så...
 
Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
OK, sorry, trodde att dom visste den var stulen när dom såg den, hoppas det löser sig på bästa sätt!

Jo men de blev ju lite shockade av att se min hoj innan vi visste att den var stulen. Pappa vrölade åt honom, vart han hade fått tag i hojen. När han märkte detta körde han bara mellan några bilar och försvann. Klart man kunde handlat på 1000 sätt men i stridens hetta...

men som sagt, för folk som hänger här är det nog inte så svårt att känna igen hojen om man ser den. Är ju inte jätte många bladar med 954 bak oavsett om han lackar om den eller så...
 

AVR

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ZZR1400 -06, Hornet 600 -08 lull-lull edition *såld*, Yamaha XJ550 -83
aj fasen - va trist! Jag håller ögon och öron öppna...
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top